Lakkere Golf 2.... Hvor mye bør det koste?!

Anbefalte innlegg

Har en Golf 2 som jeg egentlig har til salgs, men tenkte kanskje evt å beholde den alikevel..

Noen som har noen anelse om hvor mye det bør koste å lakkere bilen?!

Er det billigere å bare lakkere utvendig i samme farge, evt noen som vet om noen som er rimelige på lakkering på østlandsområdet(svartjobb?)

 

MVH

S. Larsen

 

Bilen(ser fin ut på bilde):

main_3235867304553325c6ef9c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 14 000kr for å lakkere min... Det var hellakkering i ny farge, lakkerte i dørene og motorrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer heelt an på hva du gjør selv.. Demonterer du bilen selv kan prisen presses ned litt.. Kan tenke meg lakkerere bl.a er lei av å demontere biler.. : rolleyes Betalte 4500 kr for jetta'n jeg hadde.. Det var inkl lakk, men hadde gjort bilen klar så den gikk nesten rett i lakkboksen.. Nå i vår lakket jeg audi'n min, og da hadde jeg bilen nede hos lakkereren og han hjalp til litt, og da kom det på 7000 inkl lakk.. Det var kun utvendig men med litt modifikasjoner.. Dette er begge 2 billig, spesielt jetta'n jeg hadde som ble lakket 2 ganger.. Men kommer FORT opp i 15.000 om du bare leverer bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du levere den inn til lakkverksted vil det fort komme på en 16-18k + moms på en g2.

jeg pleier å si 10k + lakk for en liten .vis det er noe plastrep evt demontering/montering er det extra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har dere lakkert bilene deres da ? Kanskje jeg kunne brukt samme verksted, har forhørt meg litt rundt i byen her og fått priser fra 26 - 35.000 så kan jo også strekke meg litt angående avstand hvis det er så store forskjeller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ga 10 blank for min, det var såkalt nice price, hadde vi ikke kjent lakkereren hadde vi fort snakka 20-25.

Da gjorde han alt, slipte ned, sparklet,lakkerte +3lag klarlakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye gjør du selv?

 

Kan fikse gode priser + bra jobb. Men om du leverer bilen uten å ha gjort noe, koster det seff endel å få lakker`n til å demontere + sparkle + slipe....

 

Mvh

Chris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på 6000,- for hele bilen inkl. inni dører osv, når jeg var å hørte for noen uker siden. Det var inkl. lakk.

Men måtte plukke den ned og pusse den selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full showlakkering hos PVS, med litt cleaning, fra £3500-4000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.