Hjelp med passat 89 modell: Rep etter innbrudd. Vindusvisker er død.

Anbefalte innlegg

Broderen har hatt innbrudd i Passaten sin. Er en billig bruksbil, så det store problemet er det ikke.

Men dem har prøvd å tjuv-koble bilen for å ta hele dritten med seg. Nå virker ikke vindusviskerene lengre. Jeg har ikke sett på bilen enda (bor for langt vekke), men broderen sier at det henger noen ledninger (med kontakt/stikk på) løst under "ratt-stammen". Er vel koblet ifra tenker jeg.

Har sagt at han skal lete etter en "ledig" plass å koble denne til, men han finner ikke det. Han har ikke så god geie på sånne ting.

Noen som kan forklare meg hvor denne skal kobles til? Vet jo ca da, men litt mer detaljert?

Eventuelt noen i Haugesund som kunne hjulpet til? Broderen bor der. Tar vel ikke mangen sekundene å koble denne til......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om den tenningslås-bryteren er ødelagt.. den som sitter i kontakt med selve låsen. Hvis denne ikke er i orden, kan du få problem med at vindusviskerene ikke fungerer for eks...

Hvis den er ødelagt så er det nok best å kjøpe ny, koster 3-400kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er godt mulig den også er gåen.

Men vil i første omgang koble til alt, for så å ta ting derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe bittelitt med dette?

Skulle ha visst hvor mangen stikk som skal kobles til på ratt-hendlene.

Bilen starter men vindusvisker er fremdeles død. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.