#1 Skrevet November 11, 2006 Hei! noen her som kan fortelle meg hva som står i understellsnummeret? Jeg har en Audi A6 2001 2.5Tdi Avant. med nr. WAUZZZ4BZ1N071235 Håper dere skjønner hva jeg mener.. Mvh Lars Endresen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2006 Vel, det står følgende: W = Produksjonsland West Germany (henger igjen fra DDR-tiden) AU = Audi AG ZZZ = ikke i bruk 4B = modellkode, 4B er da A6/Allroad Z = ikke i bruk 1 = 2001-modell N= laget på fabrikken i Neckarsulm 071235 = selve løpe/produksjonsnummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2006 er det ikke et slikt nr på bilen som jeg kan finne ut hva slags ekstra utstyr som fulgte med bilen org. fra fabrikk? Takk for alle svar.. dere er flinke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2006 Det er masse slike nummer, de står på en hvit etikett i serviceheftet og i bagasjerommet. Hver enkelt option har sin egen kode, så listen kan bli lang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2006 ah.. ok.. da lærte jeg noe nytt i dag og.. takk takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...