#1 Skrevet November 12, 2006 Hvordan er dette gjort ?? Noen som vet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2006 hakke peiling, men rått var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2006 Det der var stilig det..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2006 Det er norsk bil vel? Synes det er frekvensen til P4 jeg, eller er det bare tilfeldig...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2006 Det er norsk bil vel? Synes det er frekvensen til P4 jeg, eller er det bare tilfeldig...? Er vel alt etter hvor du befinner deg i verden?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2006 Velger å tro det er noen i norge som har gjort det jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2006 Velger å tro det er noen i norge som har gjort det jeg...Om du ser en gang til på bildet, ser du at temperaturen er +22 grader utvendig. Hvor i Norge har vi det så varmt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2006 Om du ser en gang til på bildet, ser du at temperaturen er +22 grader utvendig. Hvor i Norge har vi det så varmt? Greit, du får for den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2006 EDIT: Ble vist to her.... denne kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2006 Bildet trenger vel ikke å være tatt akkurat nå vel? Er ofte 22 grader her på sommerhalvåret.... om du ikke bor på norpolen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2006 http://www.sinit.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2006 Er visst fra Russland den der , Ang temp så er det sikkert innendørs Som jeg har skjønnt har de brukt display fra en Nokia telefon + noe annet småtteri , http://intellicar.ru/images/s4/050617/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2006 Bildet trenger vel ikke å være tatt akkurat nå vel? Er ofte 22 grader her på sommerhalvåret.... om du ikke bor på norpolen da? Det var en tull ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2006 Åj det var en noe spesiell S6 ? Har nok peiling de kara som driver med det prosjektet der. De bygger jo om til 2 sone klima også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...