Anbefalte innlegg

Hva er det verdt? I bra stand, skinn, komplett med dørtrekk og sidetrekk bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10,000 hvis det er helt strøkent. Avhenger jo selvfølgelig litt om det varme/ikke varme, el just./ikke el. just. osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte 6k for Rs2 setene mine (fram+bak-dørsider) og det interiøret er i god stand! men mulig jeg handla hos najsprajs jeg da!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et slikt interiør er verdt det du er villig til å betale og det da selgeren vil selge for, rett og slett. Er selvfølgelig endel som er ute etter noe sånnt, men ikke til fantasipriser heller. Jeg ville tro du burde komme langt med en 8 lapper i hvertfall. Selvfølgelig også avhengig av hvor desperat selger er. Har han ingen andre kjøpere og "må" selge, så kan du jo gjøre kupp :) RS2-seter er etter det jeg har erfart litt dyrere enn s2, samtidig passer ikke baksetene fra rs2 i coupe, så det blir et litt annet marked egentlig.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at dette intereøret ikke vokser på trær så er det vel best å slå til når man får sjansen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillegg bør nevnes at farge sort skinn er meget ettertraktet!

For 3 årsiden når jeg solgt svart skinnintriør fra S2 coupe fikk jeg 10 500,- for dette. Alt var komplett og strøkent + det var carbon lister på førtrekka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.