#1 Skrevet November 13, 2006 Fikk merknad på dårlige mansjetter bak, under sist service. Spurte om pristilbud på dette, og det ble jo på 4600 kroner - selv om jeg bruker et Møller-verksted på et mindre sted. (Hvor de vanligvis har mye lavere timepris enn Møller i Bergen hvor jeg bor) Det var samme arbeidsoperasjon som bytte av støtdempere, derav prisen. Hvis jeg la til 2300 så kunne jeg få byttet de samtidig. Men det står nok ikke på budsjettet i år, og demperne fungerer fint ennå ihvertfall. Så lurer jeg på om det finnes noen halvveis-løsning som ihvertfall hadde vært bedre enn ingenting, gjennom vinteren? Helt tett vil det vel være vanskelig å få det, men tenkte nå uansett å høre om noen hadde noen gode ideer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2006 Det dyreste er uansett å ikke bytte mansjetter, for du vil få smuss og skitt på demperstempelet. Da vil etterhvert demperen takke for seg. Men det hørtes jo rett og slett utrolig dyrt ut...jeg ville sjekket prisen på et annet verksted.. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2006 biltema selger jo mansjetter dem.. kan jo bruke fra dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2006 biltema selger jo mansjetter dem.. kan jo bruke fra dem ? Er vel ikke selve mansjettene som er problemet, men om det er muligheter for å gjøre en alternativ løsning i stedet for mansjetter, eventuelt en annen måte å montere mansjetter på enn hva som er "vanlig". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...