Stavanger: Ny(ere) go'bil på plass.

Anbefalte innlegg

Da var jakten over for denne gang. Etter en hyggelig dialog med ett VACN medlem på jessheim reiste jeg over for en titt. : sikle :

Det ende med at jeg vendte hjem noen tusen fattigere men en bil rikere.

Å smilet blir bredere å bredere for hver tur...:D

Her er bilen... profilen er laget av tidligere eier.

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=873

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med ny bil, Vi savne deg på forrige lokallagstreff. Hadde håpet du hadde stukket innom og vist fram "dama" di :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt pen bil du har kjøpt deg : rock :

Gratulerer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh fytti hælvete......det der var en meget,meget pen bil: eek :

Gratulerer så mye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Veldig strøken og "riktig" Har selv hatt 2.7 og det er, som du sikkert allerede vet, en av Audi sine beste motorer.

Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med ny vogn... Eg og ska ha enn sånn neste gang jeg kjøper ny bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med den Råeste og flotteste a6`en jeg noengang har sett.. !:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven døtte for en feit bil !!!!!!! Den var utrolig heftig :tilber:: rock : Grattis med en av de tøffeste A6 jeg noensinne har sett :) De Sportec-felgene der kledde bilen utrolig godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis! Har sett den live. Feteste a6 avant jeg har sett ! :tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst ment altså.. den råeste a6en jeg noengang har sett!!.. si fra hvis\når du skal selge!!:)

Jeg må ta med kameraet en gang og få ta noen dusin bilder!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW...tusen takk for alle positive innlegg.

Bilen er virkelig fin i virkeligheten og, tidligere eier var også enentusiast til finger tuppene og har holdt bilen virkelig fint. Og det har jeg tenkt til å fortsette med:skummelt:

Den kommer til å være ett fast innslag på de lokale treffen (Sorry ang. sist gang hadde planer om å komme, men det gikk skjeis pga familiære grunner)

Og ellers vil det nok bli noen turer rundt i landet på treff og utstillinger regner jeg med.

Om det blir noe salg med første Frode kan jeg ikke tenke meg. ettersom jeg bare blir mer og mer fornøyd for hver tur jeg tar.

Men når/hvis det skjer kan jeg gi deg en lyd. Eller er det bare å knipse i vei med bilder på lokallags treffene...:venner:

Seriøst ment altså.. den råeste a6en jeg noengang har sett!!.. si fra hvis\når du skal selge!!:)

Jeg må ta med kameraet en gang og få ta noen dusin bilder!:)

PS: Ettersom vi går imot kald og glatt årstid, er ikke sikker på om sportec felgene får stå på så mye lenger i år. Så neste treff blir nok på vinter hjul. Men jeg tror ikke de vil "dra ner" looken noe særligt ettersom de er 19" 225 orginale RS6 felger. Sportec'ene kommer selfølgelig på igjen til våren neste sesong.

: popcorn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.