Hvor skal vacumslangen fra WG? Audi 200 10vT

Anbefalte innlegg

jeg bygde litt om på min mc-motor. det eneste som skjer når det relèet er i funksjon, er at du mister ladetrykk. jeg bygde det om slik at "bittelitt" av trykket til turboen gikk via en justèrbar ventil, gjennom en "T" som gikk til toppen av WG og videre til "mellom luftmengdemåler og turbo". då kunne jeg justere trykket selv. litt følsomt men det funker bra. kan justere trykket fra ca 0.6 til så mye jeg vil , men dog ikke over 0.9 helst etter det jeg har hørt.

 

men det relèet har jeg plukka ut. plomberte hullet i toppen av wg i begynnelsen.

 

husk: setter du vakum på toppen av wg; mister du trykk!!! da åpner wg tiligere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bygde litt om på min mc-motor. det eneste som skjer når det relèet er i funksjon, er at du mister ladetrykk. jeg bygde det om slik at "bittelitt" av trykket til turboen gikk via en justèrbar ventil, gjennom en "T" som gikk til toppen av WG og videre til "mellom luftmengdemåler og turbo". då kunne jeg justere trykket selv. litt følsomt men det funker bra. kan justere trykket fra ca 0.6 til så mye jeg vil , men dog ikke over 0.9 helst etter det jeg har hørt.

 

men det relèet har jeg plukka ut. plomberte hullet i toppen av wg i begynnelsen.

 

husk: setter du vakum på toppen av wg; mister du trykk!!! da åpner wg tiligere

 

hehe.. slapp av... har ikke tenkt til å sette vacum i toppen av WG, men trykk med ventil styring! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.