#26 Skrevet November 22, 2006 jeg bygde litt om på min mc-motor. det eneste som skjer når det relèet er i funksjon, er at du mister ladetrykk. jeg bygde det om slik at "bittelitt" av trykket til turboen gikk via en justèrbar ventil, gjennom en "T" som gikk til toppen av WG og videre til "mellom luftmengdemåler og turbo". då kunne jeg justere trykket selv. litt følsomt men det funker bra. kan justere trykket fra ca 0.6 til så mye jeg vil , men dog ikke over 0.9 helst etter det jeg har hørt. men det relèet har jeg plukka ut. plomberte hullet i toppen av wg i begynnelsen. husk: setter du vakum på toppen av wg; mister du trykk!!! da åpner wg tiligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 22, 2006 jeg bygde litt om på min mc-motor. det eneste som skjer når det relèet er i funksjon, er at du mister ladetrykk. jeg bygde det om slik at "bittelitt" av trykket til turboen gikk via en justèrbar ventil, gjennom en "T" som gikk til toppen av WG og videre til "mellom luftmengdemåler og turbo". då kunne jeg justere trykket selv. litt følsomt men det funker bra. kan justere trykket fra ca 0.6 til så mye jeg vil , men dog ikke over 0.9 helst etter det jeg har hørt. men det relèet har jeg plukka ut. plomberte hullet i toppen av wg i begynnelsen. husk: setter du vakum på toppen av wg; mister du trykk!!! da åpner wg tiligere hehe.. slapp av... har ikke tenkt til å sette vacum i toppen av WG, men trykk med ventil styring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...