Anbefalte innlegg

Setter sammen en 200 turbomotor som mekanisk har gått greit, men da vacumslangene skulle på plass stopopet det opp. Vet ikke engang hvilke slanger som skal inn på wastegaten:) Er det noen som har ett skjema eller tips. please

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter sammen en 200 turbomotor som mekanisk har gått greit, men da vacumslangene skulle på plass stopopet det opp. Vet ikke engang hvilke slanger som skal inn på wastegaten:) Er det noen som har ett skjema eller tips. please

sliter med WG selv, så vist noen tipser om dette er jeg også fornøyd! :) ellers så kan jeg se om noen av bildene under overhalingen min er brukbar for deg. bildene kan jeg eventuelt poste etter kl. 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry, glemte helt av dette med bildene... :o

skal lage meg en huskelapp på mobilen sånn at jeg husker på det etter jobb... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en 10v eller 20v motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en 10v eller 20v motor?

tror han har 10v siden han har vacumslange på WG. stemmer det ikke at 20v WG ikke har det? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant desverre ikke noen bilder som jeg tror du kan bruke, men vist du tar noen bilder selv av slangene du ikke vet hvor skal så skal jeg prøve å si hvor de skal, + at jeg kan ta bilder av hvor de skal. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en 10V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 20v har ihvertfal ingen slange fra wg. Men 10v motoren i urq'en jeg hadde hadde slange fra WG. Skal se om jeg finner igjen et motorbilde når jeg kommer hjem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.