#1 Skrevet November 13, 2006 finnes det flere typer kkk26/27.. noen som skriver i tidligere innlegg, noe med 8'er hus. hvordan kan jeg se om det er 8'er eller ikke? kan det leses av på nr på turboen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2006 finnes det flere typer kkk26/27.. noen som skriver i tidligere innlegg, noe med 8'er hus. hvordan kan jeg se om det er 8'er eller ikke? kan det leses av på nr på turboen??? noen som kan hjelpe? haster litt da jeg har en turbo på hånden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2006 Hei Hvis du ser inne i innløpet til avgasshuset står det nummer (6 eller 8) på avgasshuset. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2006 Hei Hvis du ser inne i innløpet til avgasshuset står det nummer (6 eller 8) på avgasshuset. Mvh Leif har ikke turboen forran meg, kan høre med selger. men evt hvor mye hk holder en med 6 eller 8 avgasshus til da? sikter på 400. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2006 Med 8'er så burde du greie ca 380-390hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2006 Med 8'er så burde du greie ca 380-390hk... takker og bukker.... 6'er da utelukket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2006 har nå fått snakka med selge. det er 8'er hus på turboen. men kun olje kjøling? er dette en gammal turbo da? kan denne brukes til 400hk? mener å ha lest noe om k26 turbo med olje kjøling/smøring er no gammalt dritt... selger vet ingenting om turboen. Men turbo skal være ny, sett bilder av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2006 det jeg har hørt om disse er at det er slitere som varer leenge og tåler juling. derimot får du ikke ladetrykk like tidlig som ved en nyere generasjon turbo. med 8'er huset nermer du deg vel 4000 rpm før fullt ladetrykk i 3dje gear. Please correct me if i'm wrong.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2006 det jeg har hørt om disse er at det er slitere som varer leenge og tåler juling. derimot får du ikke ladetrykk like tidlig som ved en nyere generasjon turbo. med 8'er huset nermer du deg vel 4000 rpm før fullt ladetrykk i 3dje gear. Please correct me if i'm wrong.. får du trykket så j.... seint med grenrør også? får vel nesten ikke trykk på 1. og 2. gir da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2006 Stemmer ganske greit det, fine turboer, men ikke akkurat moderne lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2006 Stemmer ganske greit det, fine turboer, men ikke akkurat moderne lenger jaja, nå er den kjøpt. så får prøve å se åssen det går. hjelper vel og porte toppen og hive i 7a kammer... er til aby dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2006 Alt hjelper og det er ikke så ille å kjøre med som det høres ut - mer krefter er alltid morro uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...