Anbefalte innlegg

finnes det flere typer kkk26/27.. noen som skriver i tidligere innlegg, noe med 8'er hus. hvordan kan jeg se om det er 8'er eller ikke? kan det leses av på nr på turboen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det flere typer kkk26/27.. noen som skriver i tidligere innlegg, noe med 8'er hus. hvordan kan jeg se om det er 8'er eller ikke? kan det leses av på nr på turboen???

 

noen som kan hjelpe? haster litt da jeg har en turbo på hånden... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Hvis du ser inne i innløpet til avgasshuset står det nummer (6 eller 8) på avgasshuset.

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Hvis du ser inne i innløpet til avgasshuset står det nummer (6 eller 8) på avgasshuset.

 

Mvh Leif

 

har ikke turboen forran meg, kan høre med selger. men evt hvor mye hk holder en med 6 eller 8 avgasshus til da? sikter på 400.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 8'er så burde du greie ca 380-390hk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 8'er så burde du greie ca 380-390hk...

takker og bukker.... 6'er da utelukket....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå fått snakka med selge. det er 8'er hus på turboen. men kun olje kjøling? er dette en gammal turbo da? kan denne brukes til 400hk? mener å ha lest noe om k26 turbo med olje kjøling/smøring er no gammalt dritt... selger vet ingenting om turboen. Men turbo skal være ny, sett bilder av den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg har hørt om disse er at det er slitere som varer leenge og tåler juling. derimot får du ikke ladetrykk like tidlig som ved en nyere generasjon turbo. med 8'er huset nermer du deg vel 4000 rpm før fullt ladetrykk i 3dje gear. Please correct me if i'm wrong.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg har hørt om disse er at det er slitere som varer leenge og tåler juling. derimot får du ikke ladetrykk like tidlig som ved en nyere generasjon turbo. med 8'er huset nermer du deg vel 4000 rpm før fullt ladetrykk i 3dje gear. Please correct me if i'm wrong.. : vinke :

får du trykket så j.... seint med grenrør også? får vel nesten ikke trykk på 1. og 2. gir da? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer ganske greit det, fine turboer, men ikke akkurat moderne lenger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer ganske greit det, fine turboer, men ikke akkurat moderne lenger ;)

 

jaja, nå er den kjøpt. så får prøve å se åssen det går. hjelper vel og porte toppen og hive i 7a kammer... er til aby dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt hjelper og det er ikke så ille å kjøre med som det høres ut - mer krefter er alltid morro uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.