#1 Skrevet November 13, 2006 Noen som har erfaring med disse dekka? (tror det var w604) Skal visst være rimelig bra, og kom ikke aller værst ut av test heller. Får disse dekka dritt billig og kjøper dem hvis de ikke er HELT ræva dim 225 45 17" Kom med konstruktive meninger basert på erfaring og tester. Ikke synsing og annet piss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2006 Noen som har erfaring med disse dekka? (tror det var w604)Skal visst være rimelig bra, og kom ikke aller værst ut av test heller. Får disse dekka dritt billig og kjøper dem hvis de ikke er HELT ræva dim 225 45 17" Kom med konstruktive meninger basert på erfaring og tester. Ikke synsing og annet piss Jeg har sverget til disse dekkene i 3 sesonger nå på 80Q, både i 150km/t på snøfulle riksveier og 150 km/t på isbanekjøring har de vist seg å være imponerende. På våt asfalt er de ikke like bra, der synes jeg de er litt glatte, men det er jo de fleste piggfrie. Jeg kjørte faktisk fra en Impreza Sti som hadde nye ispigg på sigdal i fjor, og jeg hadde 80hk mindre enn han dog hadde vi 2 litt forskjellige kjørestiler, samt at jeg mistet bakfangern i kampens hete. Akkurat da var jeg VELDIG imponert over dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2006 Jeg har både solgt mye av disse og hadde de på Passaten i 225/45-17 ifjor og må si at jeg er veldig fornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2006 Har dem både på 100'n i 215x45 17 og på a6 i 225x45 17. Funker veldig bra på de bilene ihvertfall. JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2006 TAKK! For mange gode og positive svar! Da blir det definitivt disse. Så var det litt om dimensjon... Har noen 7,5x17" bolero felger jeg skal ha dem på, da er vel 225 45 17" greit eller? Er det noen som kan fortelle meg utsalgsprisen på disse i 225 45 17"? (sånn at jeg ikke blir lurt ) Noen som har vært borti W300 dekket også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2006 ettersom jeg kan huske selger jeg disse for 1350kr.... tror jeg da.. skal sjekke imorra... W300 er et greit dekk det og, men mere for bystrøk.. Et dekk laget for lavlandet, med greie egenskaper på fjellet og... Men W604 er bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2006 ettersom jeg kan huske selger jeg disse for 1350kr.... tror jeg da.. skal sjekke imorra... W300 er et greit dekk det og, men mere for bystrøk.. Et dekk laget for lavlandet, med greie egenskaper på fjellet og... Men W604 er bedre Takk igjen! Fint om du sjekker pris (ps. det heter Morris Mini ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2006 Her er en tråd fra i fjor vinter... Som det står i første post etter editering, så ble dekka bedre og bedre... Kan anbefales. Kjører på dissa i år også. Bare pass på å kjør de inn før det satses no' særlig med de... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42465&highlight=Hankook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2006 Takk igjen! Fint om du sjekker pris (ps. det heter Morris Mini ) Normal utsalgspris hos meg er 1350,- pr dekk ink montering. (ps: faktisk heter den Rover iflg. vognkortet: vinke : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2006 Normal utsalgspris hos meg er 1350,- pr dekk ink montering. (ps: faktisk heter den Rover iflg. vognkortet: vinke : ) Takker Er det w603 i 225 45 17"? I prislista til Svako står det 2034,- men det stemmer kanskje ikke? http://www.svako.no/sider/documents/Hankook_faktureringsgrunnlag_2006.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2006 W604 heter de.. jo det stemmer det som står der, hvis du handler det der. men hvem gjør nå det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2006 har disse på min i dim.205/55-16. gir terningkast 2 og en halv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...