Eksosanlegg til S6 Plus (AHK 4,2)

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om en mulighet for å skaffe seg nytt eksosanlegg for en akseptabel pris til S6 Plus. Det er fra kattene og helt bak (ikke kattene men begge pottene med mellomrør og div. M.A.O)

Audiverkstedet skremte vannet av meg; 4000 etter rebatt for den forreste potta. Turte ikke spørre etter pris på den bakerste.

Mvh

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare nevne at såvidt jeg husker er eksosanlegget på S6 Plus identisk med vanlig S6 4.2, så da er det diverse ettermarkedsgreier tilgjengelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare nevne at såvidt jeg husker er eksosanlegget på S6 Plus identisk med vanlig S6 4.2, så da er det diverse ettermarkedsgreier tilgjengelig..

Nesten rett......bilen er den samme og heter s6, men på plus`n er det et ABT anlegg og er ikke det samme.

SElvfølgelig er det ikke det, rådyre deler til bilen ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er det noen som vet om en mulighet for å skaffe seg nytt eksosanlegg for en akseptabel pris til S6 Plus. Det er fra kattene og helt bak (ikke kattene men begge pottene med mellomrør og div. M.A.O)

Audiverkstedet skremte vannet av meg; 4000 etter rebatt for den forreste potta. Turte ikke spørre etter pris på den bakerste.

Mvh

Lars

har du to potter etter katalysatorene. eg har bare en helt bakerst på min. men kanskje min er ombygd da. mulig du også da bare kan ha den bakerste potten på å spare 4000:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

invester i bn pipes. veldig bra rustfritt anlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen er vel stor for at Lars Sandnes har løst utfordringen sin iløpet av de 4 årene som er gått. :)

Sånn ellers skulle vel et anlegg til vanlig S6 passe fysisk på plussen også....? Isåfall kan jeg anbefale Simons sitt rustfrie catback anlegg som selges hos Mekonomen til ca.6500,- Meget stillegående og diskrét. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.