#1 Skrevet November 13, 2006 Da nærmer tiden seg for vårt årlige hjulebord.... Regner med at vi tyr til Peppes as usual.... Hvis ingen har noen andre knakende gode forslag. Lokallagstreffet i Desember skulle vært 7. des. Foreslår å legge hjulebordet til Fredag 8.Des eller Fredag 15.Des. Hva passer for dere? Kan dere poste om begge eller hvilken dag som passer så tar vi den dagen flest kan komme.... Alle medlemmer som ennå ikke har vært på lokallagsmøte har her en GYLDEN mulighet til å si hei til oss i lokallaget!!! Mv(VinterHjul)h høvdingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2006 Foreløpig passer begge dager, og bra det er på en fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2006 hmmm... skal på julebord andre steder begge disse dagene: bh : ,men blir det den 8. så møter jeg dere på byn Passer 22. desember da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 Passer ikke den8. for meg... Skal på julebord på jobben den dagen: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2006 begge datoer passer "hvor f...er drekka iconet ? " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2006 8 desember er nok den datoen som passer best for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2006 8. Des for meg også tror jeg.. Gutte klubb bord 15 ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2006 8. Des passer bra. Men det dukker nok opp noe i siste liten ... pleier som regel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2006 Ja 8.des høres bra ut.. da passer det best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2006 Tror vi må spikre denne datoen snart Thomas, ser ut til at 8. er i flertall, tross alt.. (Sorry, Thomas B, skulle gjerne sett deg der denne gangen også!!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2006 Tror vi må spikre denne datoen snart Thomas, ser ut til at 8. er i flertall, tross alt.. (Sorry, Thomas B, skulle gjerne sett deg der denne gangen også!!! ) Jeg skal prøve å komme litt utpå kvelden.... For dere gir dere ikke med en gang regner jeg med... Hvor skal det holdes?? Peppes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2006 Serveres det sprit på Peppes? Blir ikke julebord uten congac og white russian... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2006 Jepp de har sprit! Var ikke noe problem i fjor i hvert fall!! Jeg kommer om jeg er oppegående! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2006 Jeg kommer 8 desember iallefall! (oppvarming til jobb julebordet 9) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2006 får se om jeg ikke får tat meg ee tur jeg og.. men jeg tror dette er jobbe helga mi,oj er ikke ferdig på jobb før kl 22,og opp kl 06 på lørdag,men må jo ofre litt for klubben?? ikke sant Thomas B?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2006 Jeg kommer jeg å,men jeg skal på julebord hos grosisten vår først. Så jeg må møte dere når jeg kommer derfra... så får vi se hvem som har kommet lengst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 23, 2006 får se om jeg ikke får tat meg ee tur jeg og.. men jeg tror dette er jobbe helga mi,oj er ikke ferdig på jobb før kl 22,og opp kl 06 på lørdag,men må jo ofre litt for klubben?? ikke sant Thomas B?? Så sant, så sant jon.... Hvordan i himmelrikets navn klarer du å jobbe så og si HVER gang det skjer noe med klubben....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 24, 2006 Så sant, så sant jon.... Hvordan i himmelrikets navn klarer du å jobbe så og si HVER gang det skjer noe med klubben....??? kan du spørre om.. kansje jeg rett og slett lider av sosial angst..?? det er nok klubben som ikke har innrettet seg skikkelig etter mine rutiner.. noe den burde gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 25, 2006 2maaaaaaz!!!! Nå må du rive deg løs fra 'frøkna' og avgjøre dette! Tror mange begynner å bli opptatt fremover, og nå er det kun 2 uker til den 8.! Ser som sagt ut at flest dukker opp den 8., så hvis datoen flyttes tror jeg det blir 'noe' glissent.. Er det noen lokallagskroner til maten, f.eks? Tror vi må spikre denne datoen snart Thomas, ser ut til at 8. er i flertall, tross alt.. (Sorry, Thomas B, skulle gjerne sett deg der denne gangen også!!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 26, 2006 Hvis ikke noe uventet dukker opp (billig sydentur... ), sees vi den 8. des. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 1, 2006 Da sier vi helt sikkert at det blir den 8., siden det er kun en uke til. *glede seg* Ok, Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2006 Jeppers dude! 9 mot 3 stemmer blir den 8!!!! ER DET DA NOEN TVIL, HJULEBORDET BLIR DEN 8 PÅ PEPPES. Klokkeslett? Hva synes dere? Skal ringe Peppes å høre med dem jeg om det er fullt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2006 B.E. "Frøkna" har ikke all skyld....skolen må også ta mye av skylda. Visstnok det værste semesteret vi er inne i nå... Artig...NOT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 2, 2006 DA BLIR HJULEBORDET KL 20 PÅ PEPPES FREDAG 8.DESEMBER! HAR HOLDT AV BORD TIL 10-15 PERS SÅ ETTERSLENGERE ER VELKOMMEN. Har forsøkt å reservere 2.etasjen "vår". Sees på Fredag alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 6, 2006 Kommer nok ikke denne gangen.. Skal i begravelse denne dagen..og tror ikke jeg føler for noe annet enn sofaen på kvelden da.. Men dukker opp hvis formen tilsier det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...