A4 styling fra Tyskland, avgifter?

Anbefalte innlegg

Jeg er i kontakt med en selger fra Carline-tuning. Har fått en komplett pris på allt jeg skal ha. Han mener jeg kun trenger betale tysk moms, og ikke får norsk tollavgift på dette. Noen som med sikkerhet kan si at jeg kan ta dette som god fisk?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i kontakt med en selger fra Carline-tuning. Har fått en komplett pris på allt jeg skal ha. Han mener jeg kun trenger betale tysk moms, og ikke får norsk tollavgift på dette. Noen som med sikkerhet kan si at jeg kan ta dette som god fisk?

 

Mvh

 

 

Jeg kan med sikkerhet si at dette ikke stemmer. Tysk moms skal trekkes av, for så å legge til norsk moms på totalprisen med frakt. Det kommer et tillegg på et par hundrelapper for tollklarering og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for infoen. Da spørs det vel om dette blir så lønnsomt som jeg hadde håpet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk med tollen da vel! Bare å ringe og forklare situasjonen og høre hva det evt vil koste å ta inn delene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun moms

diferansen er jo bare 9 % , 16% tysk og 25 % norsk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare moms(25%), og 200 eller noe i tollklarrering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye får du det for? kanskje det blir billigere hvis man bestiller 2 sett ;) PM meg da

 

Er rett, trekke fra tysk og legge til norsk + tollavgift(som de sier er på 200)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryger du på et av de værste firmaene ang tollbehandling så er det kansjke mellom 1000 og 2000 pluss ca 600 om du ikke har toll kredit, så er det diverse avgifter. Kommer ann på hvordan det fraktes.

jeg tok hjem fra MAxxtuning og det kom med noe som het Dancargo i ski, det koster ca 3000 i diverse, pluss mva. de fangeren ble ikke billige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå kommet i kontakt med en norsk partner som bestiller delene hjem til seg. Tysk moms blir trukket fra og norsk lagt til. Han sa også at tollen skulle ha 495 kr for papirarbeidet. Så jeg er fornøyd med dette. Delene er til min brors A4 b5, blir spennende å montere singelframe front på denne :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.