#1 Skrevet November 13, 2006 Hei, klarte på et merkelig vis å pungtere det ene vinterdekket mitt på siden, de var nye i fjor og gått 6000-7000 km, ca 1,5mm slitasje! holder det at jeg kjøper ett nytt dekk eller må jeg ha to/fire? sitter på en S3.. som da seff har Quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2006 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg om det. Og på S3 så er det vel slik at bilen egentlig er fwd helt til forhjulene begynner å spinne? Dvs ikke konstant "quattro"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2006 Er så lite at det ikke har noen betydning. Holder med ett nytt dekk der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 takk for gode svar! da bærer det av gårde for å kjøpe ett nytt...er jo quattro føre nå...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...