Servicestilling på front A4-98

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som kan hjelpe meg med instruksjoner og kanskje bilder som viser hvordan jeg setter fronten på min A4 98 i servicestilling.

 

Har forstått at jeg må av med fangeren. Hvor er den festet?

 

Når den er av har jeg forstått at det er noen torx-skruer som skal løsnes. 3-4 på hver side bak fanger? Og så 1 under hver lykt i tillegg til de oppe på hver side. Stemmer dette. Noen som har bilder av dette?

 

Termostaten må byttes og det går ikke uten å flytte på fronten.... Har prøvd : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent !

Dette blir gode greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: må du av med hele fronten???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: må du av med hele fronten???

 

Skal ikke av med hele fronten, men jeg må løsne den for å komme til termostaten som ligger bak viftereim og registerreim. Prøvde for noen dager siden men det var nytteløst. Helt j**** trangt fremmi der. Bare så vidt plass til å få ned en hand der. Har forstått det slik at det er mulig å bare trekke den litt frem uten å koble av slanger og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke av med hele fronten, men jeg må løsne den for å komme til termostaten som ligger bak viftereim og registerreim. Prøvde for noen dager siden men det var nytteløst. Helt j**** trangt fremmi der. Bare så vidt plass til å få ned en hand der. Har forstått det slik at det er mulig å bare trekke den litt frem uten å koble av slanger og slikt.

 

Det stemmer det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.