Nord-Trøndelag: Forandringer i ledelsen i Nord-Trøndelag lokallag?

Anbefalte innlegg

Siste treffene vi har hatt + litt andre settinger så har jeg hørt det har vært en del snakk om ledelsen i lokallaget

 

Hvordan er folks meninger om det som skjer i lokallaget med tanke på ledelsen? Har vel vært diskutert lenge om dette. men ingenting mere har skjedd:confused: . kanskje på tide med noe nytt friskt "blod" som kan fronte lokallaget?: klø :

 

Dem som sitter i ledelsen i dag har gjordt en veldig bra jobb:tilber: , men som alle vet kan det være godt å skifte ut ettersom enkelte har veldig mye annet å bruke fritiden sin til.

 

Si deres meninger dere i Nord Tr-lags lokallag

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er på tide med litt utskifting, så skulle prøvd å fått tak i erik, som er lederen nå, så han kanskje kan komme på et treff, så vi får valgt ny leder ++. Dette skulle vi fått gjort om ikke alt for mange mnd : smil : Noen tips til ny leder? Vil selv sette Hans i rampelyset : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er på tide med litt utskifting, så skulle prøvd å fått tak i erik, som er lederen nå, så han kanskje kan komme på et treff, så vi får valgt ny leder ++. Dette skulle vi fått gjort om ikke alt for mange mnd : smil : Noen tips til ny leder? Vil selv sette Hans i rampelyset : rock :

 

Hvis det skulle vært ny leder så bør han ha tid å vilje til å stå på for lokallaget. Stor jobb den personen tar på seg. går med mye fritid til dette.

 

må si meg enig i at Hans er et veldig aktuelt navn ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må jeg inrømme at jeg ikke har tid til å være så veldig engasjert i lokallagsaktiviteten det siste halvåret. Hadde vært fint om noen kunne tatt over styringen en stund her ja, føler vel at jeg ikke lenger har hverken tid eller mulighet til å være med noe i styret fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du hatt tid til et lite møte i nærmeste fremtid Erik,og Bård for den saks skyld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du hatt tid til et lite møte i nærmeste fremtid Erik,og Bård for den saks skyld?

 

Kunne tatt et møte til helga, men ikke på flammen:p ......så vi ikke får fugle viruset.: smil :

 

På tide med nytt blod ja....er det noen som kunne tenkt seg å være ny kasserer etter Hans og ny sekretær etter meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellevill posting her ser jeg.. nesten ikke så serveren klarer å holde følge: haha :

 

over i seriøsmodus: er det ingen som har noe å si om saken? forslag til ting osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som den lille post hora jeg er.......opp å hopp: smil :

 

Ingen som har noen meninger om lokallagets fremtid?

Er det noe vits å ha lokalags møter for eksempel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsmøter må man jo ha, ellers dør lokallaget ut, og det vil vi jo ikke : eek :

Angående nye medlemmer i styret er nok det en god plan, fornuftig med litt rullering!

Som nevnt tidligere er vel Hans en sterk kandidat til lederrollen, men det bør også være aktive medlemmer som har sunne intensjoner for lokallaget i de andre vervene. :) Om det er noen som allerede sitter i styret, eller om det kommer inn nye folk har ikke noe å si, så lenge det er noen som har tid og lyst til å bidra litt..

Det virker som det er flere i lokallaget som er aktive i klubben og gjerne vil være med å ta i et tak, så det blir nok ikke noe problem å finne folk. Men vi bør kanskje komme fram til en slags kandidatliste eller noe, og ta en avstemming? Vet ikke hvordan det er gjort tidligere jeg, men dette finner vi nok en ordning på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne slenge inn noen tanker om dette.

 

Først av alt synes jeg de som nå sitter i styret har gjort en god innsats. Dere har prøvd å få til ting gjennom det året som har gått. Bra jobba. Skal det gjøres en endring må det være noen som er aktive både her på forumet, og fronte lokalaget utad.

 

Jeg tror vi kan takke oss selv viss det har vært dårlig oppmøte/engasjemang. Som oftest er det de samme som går igjen. Så her er utfordringen. Få med flere og få folk engasjert i lokalmøter,samlinger/treff.

 

Jeg har akkurat kjøpt og flyttet inn i hus på Steinkjer så har ikke fått vært aktiv den siste tiden, men fremover skal i allefall jeg komme med tanker å meninger, dersom det kommer spm eller konkrete utfordringer.

 

Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fart og spenning på lokallagssidene: fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fart og spenning på lokallagssidene: fan :

åja: eek :

 

kjempefart.

 

noe som skjer på steinkjer i natten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har folk glemt å si sin mening eller er det veldig liten intresse i klubben for å finne kursen videre? En ting er ihvertfall sikkert at uten noe meninger fra medlemmene i lokallaget så blir det ikke mye som skjer.

 

ser det er ingen ifra namdalen som har svart.. : klø : har dem blitt isolert: klø : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler vel meg litt utenfor i og med at jeg ikke har vært på mer en 1 treff det siste året.. Derfor har jeg ingen formening om hvem som kan ta på seg et lederverv her i N-T!

 

Jeg synes iallefall at vi bør prøve å få med oss flere medlemmer og bli enda mere aktive, både på forum og på gata! Men det går ikke uten at flere av medlemmene som er aktive pr. idag engasjerer seg mere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann...

 

Nå er jeg lei av å sitte på gjerdet å se på.

Noe må skje her nå,enten at vi tar avstemming av nytt styre via forumet,eller møtes og tar det på et møte. Opp til oss medlemmer å komme igang nå,og få dette overstått så vi kan konsentrere oss om det nye året som er rett rundt hjørnet!

 

Det første store som skjer er Vintertreff i Funesdalen. Tidspunktet for dette treffet er Fre-Lør-Søn i uke 5 2007. Noen som er intresserte i å dra samla nedover dit. Noen av våre medlemmer var der i fjor,og hadde det visstnok kjempemorro. Skal vi satse på dette,må jeg få en viss tilbakemelding ganske kjapt,da vi nesten må skaffe oss en plass å sove. Hvis dette ikke er aktuelt for dere,så kan vi i det minste ta oss en dagstur nedover,for å hilse på.

Lokallaget kan dra fordeler ved å bli kjent med lokallagsmedlemmer fra andre fylker. Man kan også ha igjen for dette personlig,da litt kontaktnett alltids er greit å ha..

 

Det neste etter vintertreffet blir jo selveste Hovedtreffet!

 

Norsk Trafikksenter, Våler, i Pinsen, 26. - 27.5.2007.

Dette synes jeg vi bør kunne greie å få med oss. Jeg var der i fjor,og koste meg stort. Jeg kommer til å dra nedover i år,uansett. Men,jeg vil jo gjerne ha med meg litt folk,for jeg mener at vi bør støtte opp om klubben,og møte på det treffet vi satser tyngst på i løpet av året.

Jeg var,tror jeg,den eneste fra vårt lokallag der i fjor.

Ettersom dette er et halvår frem i tid bør man greie å sette av denne helga på den allerede fullbooka kalenderen....?

 

Ellers er det ikke så mye nytt,jeg har nettopp kommet hjem fra Tyskland,der vi var en gjeng på Essen Motorshow. Kjempetur,en tur jeg anbefaler dere som kunne hatt interesse for et slikt show. Kan love dere at dere aldri før har opplevd noe lignende!

 

Det siste jeg vil ta opp er dagens situasjon for styret.

Erik har,som jeg har forstått,trukket seg fra ledervervet.

Derfor trenger vi å få en ny leder inn i det vervet,og det så fort som mulig.

Har tenkt litt på det,og funnet ut at vi antageligvis må være 3 stk,utenom lederen. Dette fordi vi er spredt rundt om kring på alle hauger rundt i fylket.

Setter opp et eksempel på hvordan jeg ser for meg styret for 2007.

 

Leder/Kasserer:

Her vil jeg gjerne selv stille meg disponibel,og tar gjerne ledervervet og kasserer-vervet i en bolk,da jeg allerede har ansvaret for matriell og slikt.

Men,som jeg har sagt tidligere,det er dere som har kortene her,jeg bestemmer ingenting uten dere...

 

Nestleder:

Bård Even Skogaker

 

Sektretær:

Jan G. Krogh

 

Styremedlem:

Sven Erling Vea

 

Styremedlem:

Hallvar Hellesø

 

Grunnen til at jeg setter opp såpass mange styremedlemmer er fordi jeg tror folk samarbeider litt bedre om dem får være med på bestemmelser osv.

Derfor vil jeg gjerne ha med folk fra Namsos og videre nordover.

På denne måten kan vi kjapt finne ut om folk er intresserte i det og det treffet,eller finne ut hva ikke aktive medlemmer fra Namsos osv mener.

 

Ønsker tilbakemeldinger! Dette er som jeg har sagt tidligere et eksempel!

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bra du setter fart på dette nå, er jo snart nytt år : eek : For det første, så kan vi godt ta avstemmningen på forumet, så får alle sammen stemt, også de som ikke har mulighet til å komme på et møte ;) Jeg har iallefall planer om å dra på vintertreffet, så er gjerne med på samkjøring der!! :) Ellers ser det nye styret bra ut, og tror vi kan få enda mer ut av neste år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treff snart ;D e me æ. fra onsdag av :D

 

stiller gjerne som styremedlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føle mæ beÆRA førr at du klard å skriv navne mett rætt Hans ;) Kainn alltids still som styremedlæmm å alkoholansvarlig i lokallaget : smil : D e nach t hainn Sven btw!!!

 

 

golf 2 FTW!!!!!!

 

 

 

Mvh Hallvar (drunken monkey) Hellesø!!!!!:fy::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi itj ha et møte før nyttår å ta avstemning på kem som ska sitte i styret i lokallaget??

 

Æ har lyst til å dra på vintertreff i Funesdalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet fram til et nytt forslag til ledelse i lokallaget:)

 

Der fùrer:[Moderator?]

Hans Strømseng

 

Nk[Moderator?]

åpen for forslag....

 

Sekretær:[Moderator?]

Jan G. K

 

Styremedlem [Moderator?]

Kristian Breivik

 

Styremedlem[Moderator?]

Ketil falstad

 

Eventuelt Sven E eller Marius Aspaas som Styremedlem....fra hver sin del av fylket..

 

Fint med respons på dette, iallefall fra de som bryr seg....

vi håper på å få til endel mere i 07...

 

Også en som tar over Moderator tittel`n

Forslag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg hvilket som helst styreverv, men dette får flertallet avgjøre ;)

Bård Even tenker jeg gjør seg som NK : vinke :

 

Ser fram til et nytt år hvor vi har alle muligheter og forutsetninger for å få til mange treff med bra oppmøte : rock :

 

Edit: Skriveleif...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg hvilket som helst styreverv, men dette får flertallet avgjøre ;)

Bård Even tenker jeg gjør seg som NK : vinke :

 

Ser fram til et nytt år hvor vi har alle muligheter og forutsetninger for å få til mange treff med bra oppmøte : rock :

 

Edit: Skriveleif...

 

Flott...hadde håpa at du ville bli med:)

 

Kan jo hende det er flere som kunne tenkt seg plassen som Nk.....men kan godt være det jeg.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet fram til et nytt forslag til ledelse i lokallaget:)

 

Der fùrer:[Moderator?]

Hans Strømseng

 

Nk[Moderator?]

åpen for forslag....

 

Sekretær:[Moderator?]

Jan G. K

 

Styremedlem [Moderator?]

Kristian Breivik

 

Styremedlem[Moderator?]

Ketil falstad

 

Eventuelt Sven E eller Marius Aspaas som Styremedlem....fra hver sin del av fylket..

 

Fint med respons på dette, iallefall fra de som bryr seg....

vi håper på å få til endel mere i 07...

 

Også en som tar over Moderator tittel`n

Forslag??

Listen der høres fin ut den. Bård Even som NK er bra:)

 

stille gjerne som moderator jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, skjer det noe her? vært rimelig dødt nå : klø : Burde vel få klart ting, snart sommer jo : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig enig. Må få en klarhet i dette nå så fort som mulig. Jeg kan stille på møte nå til uka,helst før Onsdag,for da drar jeg en snartur ned til Oslo.

 

Forslaget som Bård kom med her synes jeg så kjempebra ut, og jeg vil også gjerne ha med meg Bård videre som NK, hvis han selv vil det selvsagt. (Og hvis jeg blir valgt som leder selvfølgelig...)

 

Har dere tid til et møte nå til uka?

 

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.