Senkesett Audi 80 quattro type 85- hvor??

Anbefalte innlegg

Senkesett til audi 80 quattro 84 mod, hvor fins det 60mm. ser det er noen som har det men hvor finner jeg det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men sniker inn en liten OT:o : Lurer på om alt fra type 85 passer hverandre når det gjelder understell? Audi 80, 90 og CQ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe om de er tuv godkjente eller ikke da. Fant ikke noe om det jeg

 

Ja, de er med TÜV.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men sniker inn en liten OT:o : Lurer på om alt fra type 85 passer hverandre når det gjelder understell? Audi 80, 90 og CQ?

 

Så lenge vi holder Ur-Quattro utenfor, så passer dette om hverandre, ja. Det eneste man må passe på er at din bil omfattes i TÜV-papiret som følger med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge vi holder Ur-Quattro utenfor

Hvorfor det? Større opphengskuler og styreledd eller?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor det? Større opphengskuler og styreledd eller?: klø :

 

Andre fjærbein, så vidt meg bekjent. Bl.a. har denne helt andre styrelager foran. Dette ser man også på den grovere diameteren på fjærtårnene foran. Mer innsikt har jeg ikke i den saken.

 

I følge vognlista til KAW er det to ulike sett til Type 85 80/90-Quattro og Ur-Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre fjærbein, så vidt meg bekjent. Bl.a. har denne helt andre styrelager foran. Dette ser man også på den grovere diameteren på fjærtårnene foran. Mer innsikt har jeg ikke i den saken.

 

I følge vognlista til KAW er det to ulike sett til Type 85 80/90-Quattro og Ur-Quattro.

Ok.. men ser jeg rett går det jo å få tak i til CQ type 85 også da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. men ser jeg rett går det jo å få tak i til CQ type 85 også da:)

 

Ja, fordi fjærbeina på QP- og 80/90-Quattro er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.