Tåkelys bak på Audi'n virker ikke.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har litt problemer med tåkelyset bak. Bilen er en coupe type 89. Har en stygg mistanke om hva det kan være. Når jeg kjøpte bilen var den utstyrt med Treser lykter bak. Den ene var knust så jeg skifte de til noen originale som jeg sotet selv. Det jeg har en mistanke om er at det kanskje kan være utkoblet (tåkelyset), ettersom det ikke var utskåret for pærer i tåkelyset på treser-lyktene. Det var noen hull der, men de var ikke helt utskåret. Når jeg så inn i de hullene så jeg også at det ikke var noen "rød film" der, ergo hadde jeg satt på lys med de lyktene på hadde det lyst hvitt, samme som ryggelys. Grunnen til at jeg tro at det er utkoblet på en måte er det, i tillegg til at ingen av de 2 lysene i bryteren ikke virker, har skiftet begge pærene. Det går heller ikke strøm bak til lykta. Noen som vet hvordan jeg finner feilen? Har sjekket sikringene og det ser ut til å være i orden. Hadde gjerne ville hatt dette i orden da jeg vil ha 3 rader med lys.

 

Mvh

Øystein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro at det er bryteren din som er defekt. Du kan prøve å demontere den og pusse litt på punktene, men det beste er å prøve en annen bryter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen gode tips til hvordan jeg enklest kan få ut den bryteren? fikk den ut sist, men det var ikke akkurat gjort på en-to-tre.: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.