Anbefalte innlegg

Men det er jo gamletypen M3.. Lurer på hvordan det blir når den blir testet mot den nye M3'en :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må huske på at audien måtte ha 80hk mer og 4wd for å slå BMW'en, jeg syns ikke det er en rettferdig match uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må huske på at audien måtte ha 80hk mer og 4wd for å slå BMW'en, jeg syns ikke det er en rettferdig match uansett.

 

Nå har jo audien mere drivverkstap også da.. Men når Tiff sier rs4 er bedre så sier det litt siden han er Bmw"fanatiker"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn CSL-en mot den nye RS4 så kan man se hvem som egentlig er best.. Selvfølgelig vil RS4-en ta den i drag, men ang rundetid på bane og breisladd så vinner bmw-en suverent (mener jeg :) ).. Og som han ene nevnte her, vent til den nye BMW-en kommer ut.. Da er det "fair" å sammenligne disse mot hverandre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn CSL-en mot den nye RS4 så kan man se hvem som egentlig er best.. Selvfølgelig vil RS4-en ta den i drag, men ang rundetid på bane og breisladd så vinner bmw-en suverent (mener jeg :) ).. Og som han ene nevnte her, vent til den nye BMW-en kommer ut.. Da er det "fair" å sammenligne disse mot hverandre..

 

hehe..som jeg har sagt mange ganger :

Skal man komme frem her i livet må man ha Audi

Vil man spinne rundt og stå i grøfta på vintern kjøper man BMW :nana:

 

BMW er nok uansett best på bane, men nå er det vel svært få ganger man faktisk kjører på bane her i livet..man må jo ha en bil fungerer både på sommeren og vinteren, på landevei og bane :)

Alt i alt : Audi er tingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..som jeg har sagt mange ganger :

Skal man komme frem her i livet må man ha Audi

Vil man spinne rundt og stå i grøfta på vintern kjøper man BMW :nana:

 

BMW er nok uansett best på bane, men nå er det vel svært få ganger man faktisk kjører på bane her i livet..man må jo ha en bil fungerer både på sommeren og vinteren, på landevei og bane :)

Alt i alt : Audi er tingen :)

MEGET godt poeng Mats!! ;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men når man tenker på banekjøring, så kan man jo snakke om racing bilene til Audi og bmw.. hvem vinner mest der tro.. hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv S4 V8 banker M3 på bane....

Mulig BMW er mer underholdende og har tøffere sladder men på bane henger S4 betydelig bedre gjennom svingene og kjører mye mer effektivt noe Stig beviser her i TopGeartesten mellom S4 og M3,,,,

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=wzisa6wcMNU

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv S4 V8 banker M3 på bane....

Mulig BMW er mer underholdende og har tøffere sladder men på bane henger S4 betydelig bedre gjennom svingene og kjører mye mer effektivt noe Stig beviser her i TopGeartesten mellom S4 og M3,,,,

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=wzisa6wcMNU

 

 

 

utrulig kul video:) da har vi fått understreket det også, selv vanlig s4 tar m3 på bane kjøring.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn CSL-en mot den nye RS4 så kan man se hvem som egentlig er best.. Selvfølgelig vil RS4-en ta den i drag, men ang rundetid på bane og breisladd så vinner bmw-en suverent (mener jeg :) ).. Og som han ene nevnte her, vent til den nye BMW-en kommer ut.. Da er det "fair" å sammenligne disse mot hverandre..

 

Hvor rettferdig er det å sette en superslanket banebil med bagasjerom av papp og tak av karbon mot en svær sugge av en autobahnracer ? Blir ikke rettferdig det heller spør du meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrulig kul video:) da har vi fått understreket det også, selv vanlig s4 tar m3 på bane kjøring.:)

 

 

tviler jeg på...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor rettferdig er det å sette en superslanket banebil med bagasjerom av papp og tak av karbon mot en svær sugge av en autobahnracer ? Blir ikke rettferdig det heller spør du meg...

 

Rettferdig..? Det som er poenget her er jo at det er M3 mot RS4, og innefor RS4 så er det kun den utgaven de har. Men innenfor M3 så har man jo den vanlige og CSL versjonen. Skal man konkurrere så bruker jo man den beste.

 

Er det M3 mot RS4 så mener jeg at det bare er til sin rett å bruke CSl mot RS4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En BMW entusiast ville aldri i livet kjøpt RS4 og en Audi entusiast ville aldri i lvet kjøpt M3. Det er jo to totalt forskjellige biler!!

 

Jeg sier: Ja takk begge deler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo uansett feil å sammenligne de to bilene da de er laget på to forskjellige "måter"... BMW har jo alltid satset på sporty og "stivt", mens audi har ulv i fåreklær og biler som er "enkle" å kjøre for den normale kvinnen i gata... Er jo uansett snakk om smak og behag her...smaken er som baken...

 

MEN....ingenting slår likevel litt quattro-drifting på vinteren...da må nok bmw'n parkeres i garasjen jah...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo uansett feil å sammenligne de to bilene da de er laget på to forskjellige "måter"... BMW har jo alltid satset på sporty og "stivt", mens audi har ulv i fåreklær og biler som er "enkle" å kjøre for den normale kvinnen i gata... Er jo uansett snakk om smak og behag her...smaken er som baken...

 

MEN....ingenting slår likevel litt quattro-drifting på vinteren...da må nok bmw'n parkeres i garasjen jah...;)

 

 

Sier meg vel enig i det siste du nevner der ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt feil det Tiff sier angående drifting. Han mener det er enten full gass eller ingen gass.

 

Hvis han hadde hatt litt pedal følelse med gasspedalen så hadde han klart å holde den sladden rundt hele svingen...

 

Men det er mye vanskeligere og drifte med AWD enn RWD, men når man får til å drifte med AWD derimot! Da er det gøy! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt feil det Tiff sier angående drifting. Han mener det er enten full gass eller ingen gass.

 

Hvis han hadde hatt litt pedal følelse med gasspedalen så hadde han klart å holde den sladden rundt hele svingen...

 

Men det er mye vanskeligere og drifte med AWD enn RWD, men når man får til å drifte med AWD derimot! Da er det gøy! : smil :

 

He he.. Tror ikke du skal trekke ferdighetene til tiff i tvil. Han har/hadde vel verdensrekord i lengste drift på en rund bane og en lang karriere innen racing.

Så hvis han har sagt det var det nok mest på kødd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. Tror ikke du skal trekke ferdighetene til tiff i tvil. Han har/hadde vel verdensrekord i lengste drift på en rund bane og en lang karriere innen racing.

Så hvis han har sagt det var det nok mest på kødd :)

 

Aha! Kjenner ikke til han noe spesielt så det visste jeg ikke. Men han sier det jo i begynnelsen på driftinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne filmen så er det nok mer full gass eller ingen gass.. Han skal jo regelrett ha bilen mest mulig på tverr.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det at Tiff suger på sladd med Quattro ihvertfall..

 

Ellers er det alltid kult at Audi knuser M3!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det at Tiff suger på sladd med Quattro ihvertfall..

 

jeg har meget vondt for å tro at du hadde klart det bedre.....for å kunne dra en skikkelig powerslide, må en som sagt ha power....for RS4 sin del er det nok litt for lite til å dra skikkelig løs på alle 4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, 4.2L og 420 gamper skulle vel holde til å rive seg på blaut asfalt. problemet er vel at han prøver å holde en helt usaklig angle igjennom svigen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det at Tiff suger på sladd med Quattro ihvertfall..

 

Ellers er det alltid kult at Audi knuser M3!!

 

Tja.. Har du sett top gear klippet der han kjører rs4 ? Synes nå han klarte det fint jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.