#1 Skrevet November 14, 2006 Hei, Har hatt bilen(89 Coupe Q 20v) hos møller i snart 2 uker for at de skal få skiftet reg-reim og div andre ting. Fikk endelig svar fra de idag, at de venter på deler fra tyskland:confused: . Uansett fikk jeg ny time, og de sa jeg kunne hente bilen og bruke den til da. Problemet mitt er: Jeg vet ikke når reima ble skiftet sist, mener det er 60.000km (bilen gått 213.000) på 7A motor, og hvis den er fulgt har jeg ingenting å være redd for. Hvis den derimot ikke er skiftet siden 120.000 er det straks litt verre.. -Er det noen enkel måte jeg kan finne ut av dette selv? -Burde jeg kjøre på noen spesiell måte for å unngå problemer? Er helt nødt til å bruke bilen frem til den skal til verksted igjen.. På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 Du kan ta av regreimdekslet og inspisere reima. Den skal ikke ha sprekker e.l og heller ikke være synlig slitt. Er den ikke det har du ingenting å bekymre deg for. Men hvis du skal være på den sikre siden så prøvå unngå høye turtall i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...