#1 Skrevet November 14, 2006 Har hadlet litt fra Vagparts.com og da ble det kjøpt nytt innvendig listverk i alufinnish til A4en, listene i dørene var meget enkle å skifte, men hvordan får man av disse to som sitter i dahsjbordet ? Noen enkel forklaring på hvordan man gjør dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 Du må ta av dekselet under rattet (8mm), lysbryteren (trykk inn og vri til høyre), ta av dekselet over ESP knappen og koppholderen (dras ut, sitter klipset fast) og dekslene i hver ende på dashbordet (det som er over sikringene og på motsatt side). Da kommer du til skruene som holder dashbordlistene på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2006 På dekslet under rattet, er det de to små skruene som sitter "langt oppe" på hver sin side du mener ? og er det torxskruer dette ? litt vanskelig å se oppi der. Sitter også en umbrakoskrue der må vel av den og da for å få løst dekslet fra rattstammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 Du trenger ikke å røre rattstammen. Kun dekselet under og på hver side med oppbevaringsrommet og holder for serviceheftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2006 OK tror jeg misforstod deg, trodde du mente at jeg måtte ta av dekslet rundt rattstammen. Har drevet og montert dette i kveld, men jeg får ikke av dekslet under dashbordet som serviceheftet ligger i, det ser ut som dekslet henger i de 2 skruene som listene er festet i nærmest rattstammen ( dårlig forklaring dette håper du skjønner hva jeg mener ) Får jo ikke tak på disse skruvene før jeg får av dekslet. For meg så ser det ut som at både dekslet og listene er festet i samme skruene som er skjult under listene. Hva gjør jeg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2006 Dekselet under/på sidene av rattet er ikke festet i overkant. Det er kun klipset inn i noen spor eller hva jeg skal kalle det. Det er to skruer (8mm tror jeg) langt nede. Husker ikke om dekselet satt i en skrue like ved sikringene også, men det ser du jo. Når du har fått ut disse skruene (2/3 stk) så er det bare å dra ut dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2006 Det årna seg til slutt Bjørn. Dette ble jo virkelig drittøft, helt utrolig hvor disse alulistene pynter opp. Nå skal det bestilles ny gearstangkule og alufinnish rundt gear pluss askebeger så da blir det komplett. :) :) :) :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...