#1 Skrevet November 14, 2006 Noen som kan gi meg konkrete priseksempler på Audi RS4 felg? Har drevet og rettet noen, men begynner og bli lei av og rette dem om-att igjen I 18x8,5. Evt noe som har brukte liggende? Da tenker jeg på 1 eller 2 felger. Er ikke inpresset på Audi Ur-S4 ET35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 på orginalfelgene til s4 1992 modellen jeg hadde så var innpresset på 40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2006 Sjekk denne siden http://www.interdekk.no Dei har RS4 felger til en rimelig peng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 Hør med Tevo dekk på Heimdal. Kjøpte selv rimelige 17" RS4 felger der, og de har tålt mye juling. Bruker de som vinterhjul, de har fått seg noen skrammer, men at de ikke er skjeve anser jeg som utrolig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2006 Hm.. ca 1400 for ny felg + omleggig. Osloveien Bilverksted skal ha 800 for retting ink omlegging. Må nok lavere i pris på felg om det skal bli aktuellt enda.... Ingen som har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2006 har rs4 til 1195,- stk gratis levert,nye mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2006 ta kontakt så skal vi se hva vi får til har både 18" rs4 felg ligende og jeg retter felger. pris på felgen må jeg høre med sjefen om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...