#101 Skrevet Februar 6, 2007 Om noen har delenummer til Oljepumpe og bunnpanne hadde det vært fint å få vite da dette ønskes kjøpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 6, 2007 Om noen har delenummer til Oljepumpe og bunnpanne hadde det vært fint å få vite da dette ønskes kjøpt! delenr bunnpanne: 058 103 598 E delenr oljepumpe: 058 115 105 C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 10, 2007 Da blir det bestilt ojlepumpe, bunnpanne og bensinfilter fra germanautoparts.com i morra. Svinbillige deler der! Om noen vil ha noe med på bestillingen (dele på frakta) så si ifra HER eller send en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 10, 2007 Du burde bestille pakninger og når du skal best derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Februar 10, 2007 eneste måten å få bestilt bunnpannepakning der er å bestille et helt kit, til nesten 80$, som jeg egentlig ikke trenger. Bunnpanne pakninga koste knapt 200 på mekkonomen og 250 orginalt.. Men ellers takk for tipset Du har allerede spart meg for masse penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Februar 10, 2007 fått den til å gå nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Februar 11, 2007 Nei, men gasspjeld skulle være i posten fra tyskland/danmark nå hvert øyeblikk. Vil tro det blir fart i sakene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Februar 12, 2007 hei, hvor bestiller du alle di delene som du bytter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 13, 2007 Gasspjeld fra gested-autoophug i danmark. bunnpanne og oljepumpe fra germanautoparts.com Dumpventil fra Øystein Beddari (BB/TS racing) Noe forstillinsdeler fra Lars Georg Storsletten her påforumet Resten er orginaldeler, bortsett fra sånn småtterier som koster en brøkdel på bilrekvisita forretninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 17, 2007 ok, sånn litt hær å litt dær hehe takk takk.. kjekt å vite.. vet jo aldri når min 1.8T begynner å dette i staver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Februar 17, 2007 dump ventil på den bilen tror jeg ikke er såå veldig lurt,,kjør på en forge 007 og kon filter så blir det 110%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 17, 2007 hei, har tenkt å kjøpe meg resirkventil ja hva tror dere om denne på 1,8T? http://www.turbofun.no/product/8608/8610/420940/KD_Bov010.html og dette filteret fra Autopower.no .. BSR Optiflow luftfilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 18, 2007 dump ventil på den bilen tror jeg ikke er såå veldig lurt,,kjør på en forge 007 og kon filter så blir det 110%. Morsom du. Om du leser i tråden så HAR jeg konfilter (tørt) og forge ventil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 18, 2007 hei, har tenkt å kjøpe meg resirkventil ja hva tror dere om denne på 1,8T? http://www.turbofun.no/product/8608/8610/420940/KD_Bov010.html og dette filteret fra Autopower.no .. BSR Optiflow luftfilter En kompis av meg har BSR Optiflow og samme dump som meg. Funker flott det og Den dumpen ser bra ut den. aldri prøvd en slik, men samme prinsippet som min. dog den koster 1500.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 18, 2007 Morsom du. Om du leser i tråden så HAR jeg konfilter (tørt) og forge ventil.. hehe, ups .. ok håper det går greit at jeg hiver meg med i denne tråden.. litt ot, men.. så det fungerer utmerket? vurderer sterkt å invistere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 26, 2007 gikk det problemfritt med forsendelsen av bunnpanna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 26, 2007 Gikk fint det Ble levert på døra, men jeg var ikke hjemme så jeg henta den på postkontoret og betalte momsen og fikk pakken Hadde glemt av pakninga til oljepumpa da, men det har vi jo til en billig penge her på berget og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 1, 2007 Har nå bestilt reg.reim kit hos mr. storsletten her på forumet. Bytter denne, vannpumpe og alle reimene når jeg først er igang. Andre ting som bør "taes" i samme slengen? Skal og skifte tetteringer bak på diffen. Hvilken olje bruker folket? Og hvor mye? Girkassen, 5 trinns manuell. Skifte olje på denne og? Aner ikkje når dette ble gjort sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 3, 2007 Skifta gasspjeldet i dag jeg.. Tok kanskje en liten havtime fra jeg bynte til spjeldet va skiftet og grunnsinnstilt. men FREMDELES får jeg bare 85% åpning ved full gass!? Og trur dere bilen ble bedre? NEIDA!! Sitter her og lurer på om jeg skal bli forbannet, frustrert eller illsint!! Noen gode forslag? Er det en bryter på selve gasspedalen som gir beskjed om at nå er gassen i bunn eller? I vag-com så står det Idle når jeg ikke rører gassen, part throttle når jeg såvidt rører den, men står aldri full throttle når jeg har bånn pedal? Skal det ikke gjøre det? Dette selvfølgelig bare med tenninga på. Motor går ikke. Skjønner absolutt INGENTING nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mars 11, 2007 Finner ikke ut av dette med gasspjeldet.. Men åpnet en ny tråd om emnet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mars 18, 2007 Da har jeg omsider klart å knø meg til å skifte bankesensoren, selv om jeg var ganske sikker på t denne var i orden. Og gjett va? Jeg hadde desverre rett Ingen som helst forskjell og bilen går fremdeles som ei bøtte møkk!! Hva i alle dager er det som gjenstår som jeg ikke har byttet nå? Bortsett ifra programmet i ECU da.. Hadde økonomien vært bedre skulle jeg satset på ny honester chip fra BB-racing, men det har jeg ikke råd til nå Har en pent brukt bankesensor til salgs om noen vil ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mars 18, 2007 hadde kanskje vært billigere å levere bil på ES tuning i trondheim, og fått fikset den der.. enn å bytte alt du har gjort de er flinke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mars 18, 2007 Skikkelig kjipt at du ikke får bilen til å gå ordentlig. Bytta du begge bankesensorene? Skrudde du den til for hånd, eller brukte du momentnøkkel? Noen sier at det ikke gjør noe om du skrur du den til for hånd, mens andre mener at den må skrues til med riktig moment for at den skal funke riktig. Har du prøvd å sette inn originalchipen for å sjekke om det er feil i trimprogrammet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mars 18, 2007 Tanken har slått meg, men problemet er at det er 1000 kilometer, hver vei + opphold mens de fikser bilen + det de skal ha for å fikse den.. OM de finner feilen.. Geir: Det er da bare en sensor? Skrudde til for hånd. Tror ikke det sakl ha noe å si? Bytta begge? Er det ikke bare en!? Har ikke noen orginalchip desverre.. Skal ringe es og høre om de hr den/kan sende meg en. Men blir sikkert masse krøll med startsperra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mars 18, 2007 Er nok to stk. ja Skrudde bare til for hånd da jeg byttet mine. Hvis du har vagcom så skal det vel ikke være problem å konfigurere startsperra. Ville prøvd originalchipen. Er det noen deler igjen som du ikke har byttet da? Coil,tennplugger, tenningsmodul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...