Anbefalte innlegg

Skal snart sette på ny intercool på min TT 225, men lurer på om jeg skal la de to gammle bli der de er og bare sette i den nye i mellom. Ser at de fleste andre som har gjort dette på TT225 har fjernet de gammle, men hvorfor? er jo plass til å ha dem der, og da får man jo mye mere kjøling hvis man har 3stk.

Eller er det noe jeg ikke tenker på her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok få mindre turbolag om du fjerner de gamle og legger rørene korteste vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok få mindre turbolag om du fjerner de gamle og legger rørene korteste vei.

 

Blir ikke så mye lenger vei om dem sitter der tror jeg, må jo dra røra der de gammle sitter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss flowen blir dårligere når den må gjennom 3 intercoolere. Sikkert mye bedre flow gjennom en nye ettermontert enn org. (vet ikke om dette gjelder tt, men på kjennerell basis).

 

Ett par tips.

1. Har du Virkelig bruk for 3stk? Er bedre med jo kaldere luft, men på en org, motor vil nok dette ha minimalt å si.

2. Som nevnt turbolaget blir mye større med 3 intercoolere.

 

Kjøp EN skikkelig å fjern di 2 org. Dette er nok det beste på alle måter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen som vil kjøpe di gamle og..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.