#1 Skrevet November 14, 2006 Som topic sier så lurer jeg på om det er mulig å få godkjent gewinde? Ser alle dere som kjøper til feks. VW Golf, Audi A4 osv.. Godkjenner dere dette eller bare kjører uten godkjenning:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 Skal du få bilen igjennom EU kontroller MÅ du få senkesettet skrevet inn i vognkortet ditt. Har du TÛV papirer og forstillingeskontroll/4-hjulskontroll papirer med deg til BT så fikser de det uten noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2006 Finnes det TüV-papirer så er det mulig. Og TüV-godkjenning er vel noe de fleste senkesett har. På min så fikk jeg bare påskrevet at bilen ikke skulle ha mindre enn 80mm opp til stål/karosseri eller 70mm til plast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 Da er det bare og spare penger til man finner noe digg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...