Anbefalte innlegg

Er det mulig å koble ut den jævla ESP'en med vag com?

Er ikke så glad i den elektronikken der. Stoler mer på mine egne kjøreferdigheter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen knapp på dashen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo men er lei av å trykke på den hver gang jeg starter bilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

latskap... er vel greit at denne fungerer når du skal kjøre over fjellet? Er jo ikke så stress å trykke på knappen da? Men du kan vel hinke sikringen til esp dersom du ikke vil trykke på knappen hver gang du starter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ikke ESPen slik at den bremser på hvert hjul? Isåfall har ESPen MYE mer kontroll enn du har i og med at den bremser på hvert hjul når det trengs. Har sett flere videoer av ESP og selv en god sjåfør hadde 0 sjangs ifordhold. Med en gang han rattet over kom bakenden og bilen sklei bortover helt sidlengs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

latskap... er vel greit at denne fungerer når du skal kjøre over fjellet? Er jo ikke så stress å trykke på knappen da? Men du kan vel hinke sikringen til esp dersom du ikke vil trykke på knappen hver gang du starter...

Om jeg ikke tar så helt feil så har ESP og ABS noen felles komponenter, slik at ABS'en slutter å virke hvis du "saboterer" ESP'en...

Ser ikke helt problemet med å trykke på knappen på dashen før man skal ut å leke seg, du merker jo ikke om ESP er innkoblet når du kjører normalt uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd å holde inne ESP knappen i 10sek til det kommer et ekstra pip?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så glad i den elektronikken der. Stoler mer på mine egne kjøreferdigheter!

jeg kan garantere deg at elektronikken gjør jobben på glatta mye bedre enn de fleste av oss....en slik kommentar blir bare flåsete..

ESP'en har reddet meg et par ganger på isen....og jeg anser meg selv som en habil og sikker sjåfør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP'en har gjort sånn at jeg har sklidd av veien 1 gang, og holdt på å drepe meg 2-3 ganger.

Når bilen sklir på alle 4 i en sving, så må man gi gass. Men ESP'en finner da ut at hjulspinn! Nei det skal vi ikke ha! Så da sklir man bare!

Det som er så jævlig skummelt. Falsk trygghet.

Hvis bilen slipper på ræva så har jeg ingen problem med å rette den opp. Dette har jeg gjort flere ganger uten noen nevneverdige problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakker vi om å kjøre over evne her eller? :confused:

Nå er det faktisk bevist at ESP har hindret mange ulykker, så at du kaller det for falsk trygghet skjønner jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakker vi om å kjøre over evne her eller? :confused:

Nå er det faktisk bevist at ESP har hindret mange ulykker, så at du kaller det for falsk trygghet skjønner jeg ikke.

Jeg betviler egentlig ikke at enkelte sjåfører og kjørestiler blit forverret av en ESP som kommer og blander seg..

Som det eksempelet ovenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.