Anbefalte innlegg

hei

lurte på om noen kunne fortell meg hvordan montoere monovisker golf IV? er jo i for seg greit å montere men ecu ligger jo i veien. noen som vet hva jeg skal gjøre? ledningene er jo så korte at å flytte ecu går jo ikke: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bonrath pakke du har kjøpt deg?

 

ECU må i så fall tas løsf ra holder, så følger det med noen små skumgummi lister som du skal klippe til og lage som en trapp... ECU skal så dyttes HELT BAK og OPP i vannkassa bak der den orginalt står... da går det AKKURAT å få plass til visker mekanismen..

er et lite HELVETE og få montert det greiene der.. er også utrolig trangt å få selve visker mekanismen ned i selve vannkassa...

MEN det går å få på plass da...

 

LYKKE TIL... (du trenger d...)

 

(edit.. følger med en stor strips som skal holde ECU'n fast baki der... personlig fikk jeg ikke den til å funke skikkelige, så brukte isteden MANGE andre strips... samt kilte den fast med noen små plastkiler etter stripsene var montert... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei er JOM monovisker fra http://www.autospar.no egentlig rart det ikke fulgte med noen monterings anvisning.... spurte på autospar men de hadde ikke noe sånt liggende el. men får prøve som du skrev så skal jeg vel få det til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper JOM er lettere og montere enn bonrath saken da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man kjøpt den svart plata som viskerarmen kommer opp av el må man lage nytt hull til monoviskeren og tette de to gamle etter vanlige viskeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte bare dremel når jeg fiksa min, og satte i gummipropper på hullene... måtte skjære ut en trekant for at viskeren skulle gå fint...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.