Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever dette? Setter meg inn i bilen om morran og slår på vifta, og rimelig fort kommer det dugg på ruta. Men så er det bare å sette på vindusviskerne så forsvinner det.

Er det noe måte å bli kvitt dette på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel rett og slett fordi det blir varmt på innsiden og kaldt på utsiden så det slår seg? Ganske normalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polér med autoglym "car glass polish" etterfulgt av Rain-X, så blir det i hvertfall mye bedre.. Blir kvitt skjolder og dieselguffe på ruta også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polér med autoglym "car glass polish" etterfulgt av Rain-X, så blir det i hvertfall mye bedre.. Blir kvitt skjolder og dieselguffe på ruta også.

Takk, da får jeg prøve det. Bruker allerede noe anti-fog gel på innsiden. Fungerte dog ikke like bra som på speilet på badet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE bruk rain-X. Har gjort det selv, å da dugga det enda mer, hos meg hvertfall pluss at vinduviskerne blir ubrukelige. Rain-X er bra til du har brukt vindusviskerne en gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.