#1 Skrevet November 15, 2006 Noen andre som opplever dette? Setter meg inn i bilen om morran og slår på vifta, og rimelig fort kommer det dugg på ruta. Men så er det bare å sette på vindusviskerne så forsvinner det. Er det noe måte å bli kvitt dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2006 Dette er vel rett og slett fordi det blir varmt på innsiden og kaldt på utsiden så det slår seg? Ganske normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2006 Polér med autoglym "car glass polish" etterfulgt av Rain-X, så blir det i hvertfall mye bedre.. Blir kvitt skjolder og dieselguffe på ruta også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2006 Polér med autoglym "car glass polish" etterfulgt av Rain-X, så blir det i hvertfall mye bedre.. Blir kvitt skjolder og dieselguffe på ruta også. Takk, da får jeg prøve det. Bruker allerede noe anti-fog gel på innsiden. Fungerte dog ikke like bra som på speilet på badet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2006 IKKE bruk rain-X. Har gjort det selv, å da dugga det enda mer, hos meg hvertfall pluss at vinduviskerne blir ubrukelige. Rain-X er bra til du har brukt vindusviskerne en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...