#1 Skrevet November 15, 2006 Hei Jeg har fått en rar banke/romle lyd når jeg står på tomgang. Den forsviner når turtallet øker. det virker som det kommer fremme på motoren der ved strammehjulet og registeret. . noen som har vært bortig dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2006 Hadde dette på Rallyen, og byttet da alle løpehjulene til reimene. Så mitt tips er å sjekke om det er slakk i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2006 Takk Olav! Ja jeg hadde mistanke til at det var noe med de. Hva kostet det? Var det noe du gjore selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2006 Mener de kostet rundt 100 stk. Løsne reimene, og bytte de etterhvert. Forsikre deg om at reg.reim ikke forskyves, om du må løsne på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...