Bergen: Gode "Photoshoot" plasser rundt om i?

Anbefalte innlegg

Noe som har tips til plasser der man kan ta litt stilige bilder med litt forskjellige ting i bakgrunnen?

Og om noen virkelig brenner for slikt og har litt mer peiling en meg så kunne jeg treng en liten veiledning etc. til å få tatt gode bilder. Har fått lånt meg et digitalt speilrefleks kamera med alt for mange muligheter. : klø :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåsk Villi:p

 

Tommy, vet du hvor Breimyra Ungdomsskole ligger?

Var der i praksis i høst, og blinket meg ut to-tre pene locations:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du heldig så kan du vel komma deg på fløyen;)

tollboden og få med bryggen i bakgrunnen er og fin plass å ta. oppe ved universitetet i bergen er og fin plass.

nede ved arenum og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåsk Villi:p

 

Tommy, vet du hvor Breimyra Ungdomsskole ligger?

Var der i praksis i høst, og blinket meg ut to-tre pene locations:)

 

Jepp, driver å jobber der om dagene, og har allerede sett meg noe bra plasser der, men minuset der nå er at det er full aktivitet på anleggsmaskiner osv....

Eneste som kunne vært tøft er å fått tatt noen bilder med noe grus hauger i bakgrunnen kanskje? el knuseverket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så god med stedsnavn rundt om i Bergen, men har sett meg ut noen fine plasser nede ved Danmarksplass sist jeg var i byen. Under hovedveien, eller nede ved det store messe lokalet. Noen mur vegger og industri bakgrunner!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte litt mer under taket med inngangen til skolen...det går an å kjøre seg innunder taket der.

Er også en vegg bak skolen med noe grafitti på...

Men en grushaug er absolutt et alternativ:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må få oss en photoshoot av bilen din nå Tommy. Hva med der nede som vi pleier å ha lokallagstreff. Med havet i bakgrunnen og den store propellsaken som står på brygga der? Ellers så er jo nede ved kirken en grei plass for plenbilder;) Er mye triste himler og sånn nå da, men vi må da klare å få til noe rått. Kanskje vi kunne fått til ett rått zoom bilde når du står på broen over veien ute med Meisel. Eg kan stå litt nedi skauen der. Værdt ett forsøk. Ellers så klarer vi nok noen råe kjørebilder. En seeeeeeen natt i fløyfjellstunnellen. Er ikke så mye eksos inni der da, så jeg kan stå der når du cruiser forbi. Kan til og med rygge da. Eller så kan kanskje polti sende deg ett bilde fra boksen sin hvis du bare pisker dieselkjerra opp i nok fart en dag boksen er på;) Bare gi en lyd en dag du vil ta en serie. Eg e klar eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må få oss en photoshoot av bilen din nå Tommy. Hva med der nede som vi pleier å ha lokallagstreff. Med havet i bakgrunnen og den store propellsaken som står på brygga der? Ellers så er jo nede ved kirken en grei plass for plenbilder;) Er mye triste himler og sånn nå da, men vi må da klare å få til noe rått. Kanskje vi kunne fått til ett rått zoom bilde når du står på broen over veien ute med Meisel. Eg kan stå litt nedi skauen der. Værdt ett forsøk. Ellers så klarer vi nok noen råe kjørebilder. En seeeeeeen natt i fløyfjellstunnellen. Er ikke så mye eksos inni der da, så jeg kan stå der når du cruiser forbi. Kan til og med rygge da. Eller så kan kanskje polti sende deg ett bilde fra boksen sin hvis du bare pisker dieselkjerra opp i nok fart en dag boksen er på;) Bare gi en lyd en dag du vil ta en serie. Eg e klar eg.

 

It`s a date....... : doggy :

Dieselbrakka mi går jo som en kule: fis : men blir dyre bilder av slikt også er det sjelden man får dem ut.

Vi kan jo se været ann på Søndag, og om alt går bra i helgen, blir sikkert en hard og slitsom tur : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro, ja. Vi må opp litt "tidlig" da så vi er ute når det er noenlunde lyst ute. Skal børste støvet av stativet mitt jeg, så er jeg klar. Batteriet i kamera må også lades. I fix.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.