Julebord 2006  

1 stemme

1. 1. Julebord 2006

• Ja jeg vil komme den 1 des.
      0
    • Ja jeg vil komme den 8 des.
      1
    • Jeg kommer bare om det blir i Kristiansand
      0
    • Jeg liger ikke Julebord og har ikke lyst til å komme!!!!
      0

Anbefalte innlegg

Hepp!

Julen nærmer seg med stormskritt og for noen av oss betyr det at vi må ta den årlige vasken i stampen....

Men over til noe litt mer hyggelig; Er det noe stemning for å ha et julebord i Lokallaget?

Siden vi har vært i Kristiansand de 2 siste gangene, så er det på høy tid å komme seg til Aust-Agder en tur for å sjekke ville hasj plantasjer og skuddveksinger på Stoa.

Jeg foreslår derfor å ha Julebordet i Arendal. Vi har 2 aktuelle dato'er. 1 og 8 des. Vi skulle egentlig ha det på Big Horn i Arendal i fjor, men ble da stoppet av 1 meter snø som fant ut at den skulle ligge på E18 akkurat den dagen.

Jeg hiver opp en poll så ser vi om det er stemning for å ha dette. Slik jeg ser det så må vi i alle fall være mellom 5 og 8 for at det skal bli noe julebordstemning så prøv å rensk kalenderen for en av disse dagene. Pollen ligger ute til 25 Nov, så ser vi hva det blir til da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stengt da vi allerede har en tråd om julebord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.