#1 Skrevet November 15, 2006 Heisann...Kjøpte et par angeleyeslykter fra fk,dær mangla det selvfølgelig pæreholder til blinklys... Dette skal være holdere uten ledning,monterer pæra i holderen og smækk på..... Fins disse holderene på noen andre passater????? Jeg har Xenonlykter i dag...I tilegg var det ei treleda ledning med en liten plugg på fk lyktene,hvor ska di være????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2006 Kan ikke hjelpe deg da, men håper/regner med du poster et bilde av resultatet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 Har sendt deg en melding Tonny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2006 Bytte Xenon mot Angel Eyes??? wtf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2006 Heisann...Kjøpte et par angeleyeslykter fra fk,dær mangla det selvfølgelig pæreholder til blinklys... Dette skal være holdere uten ledning,monterer pæra i holderen og smækk på..... Fins disse holderene på noen andre passater????? Jeg har Xenonlykter i dag...I tilegg var det ei treleda ledning med en liten plugg på fk lyktene,hvor ska di være????????? Pæreholderne er de samme som i halogen passatlykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2006 I tilegg var det ei treleda ledning med en liten plugg på fk lyktene,hvor ska di være????????? Jeg fant ikke noen plass for denne, så jeg har koblet uten. Fungerer for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2006 Hvis jeg går for xenonlykter så har muligens jeg det du trenger fra mine gamle lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...