#1 Skrevet November 15, 2006 Som topic antyder er jeg på jakt etter Westmoreland front til mk2. Men fant raskt ut at det ikke var bare,bare å få tak i: klø : Er det noen der ute som vet om noen plasser jeg kan få tak i den eller kan være lurt å sjekke? Eller endra bedre, har en slik front liggende på hylla klar til å selges? Alle tips og forslag mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2006 Er det bare der man kan finne en slik front? Finnes det ikke noen forhandlere eller noe slikt man kan komme i kontakt med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2006 Fikk så mye som ett(!) helt treff på ebay...kan bli vanskelig dette her: bråk : Link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-golf-jetta-Westy-front-end-1985-mint-very-rare-A_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33645QQihZ017QQitemZ270053680059QQrdZ1QQsspagenameZWDVW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2006 Er det bare der man kan finne en slik front? Finnes det ikke noen forhandlere eller noe slikt man kan komme i kontakt med? Tror det er tomt hos VW, da blir det vanskelig. Ble ikke brukt i så mange år denne modellen her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2006 Ble vel bare brukt op 1985 US modellen tror jeg. Det flyter over av biler med denne fronten i canada og us. men skjeldent noe å se tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2006 Prøv vwwortex. Har vært flere som har lovt å skaffe til meg uten at det har blitt noe av. Du finner nok flere på huggerene i USA enn på Ebay, du må bare ha noen til å lete, plukke av og sende fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2006 Prøv vwwortex. Har vært flere som har lovt å skaffe til meg uten at det har blitt noe av. Du finner nok flere på huggerene i USA enn på Ebay, du må bare ha noen til å lete, plukke av og sende fronten. Har forstått at disse ble levert som stock front på US golfene i sin tid grunnet USA sine noe merkelige regler på hvordan frontlyktene skulle se ut: klø :(correct me if I`m wrong) Har du kontakter på vwwortex som evt. kan få tak i? Da jeg ikke har noen kjente som kan plukke fronten og sende den. Er det forresten noen som har delenummeret på denne? Kan jo alltids prøve å høre med lokale Møller: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2006 Har forstått at disse ble levert som stock front på US golfene i sin tid grunnet USA sine noe merkelige regler på hvordan frontlyktene skulle se ut: klø :(correct me if I`m wrong) Har du kontakter på vwwortex som evt. kan få tak i? Da jeg ikke har noen kjente som kan plukke fronten og sende den. Er det forresten noen som har delenummeret på denne? Kan jo alltids prøve å høre med lokale Møller: rolleyes Lampene er ihvertfall utgått..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2006 Prøv vwwortex. Har vært flere som har lovt å skaffe til meg uten at det har blitt noe av. Du finner nok flere på huggerene i USA enn på Ebay, du må bare ha noen til å lete, plukke av og sende fronten. Prata ed ett par stk på vwvortex, får kjøpt nytt og brutk usa, ikke noe problem å finne. problemet er om du skal få sendt hele fronten til norge, tro meg det koster skjorta. Fikk sjekka opp mye frakt ble på og om jeg ikke husker feil snakker vi 4-5lapper i frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2006 Prata ed ett par stk på vwvortex, får kjøpt nytt og brutk usa, ikke noe problem å finne. problemet er om du skal få sendt hele fronten til norge, tro meg det koster skjorta. Fikk sjekka opp mye frakt ble på og om jeg ikke husker feil snakker vi 4-5lapper i frakt 4-5 lapper for frakt?? Hmm, hvis vi allierer oss med tanke på frakt etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2006 Denne fronten ble bare brukt på 1985-modellen. Reglene i USA sa at bilene skulle være utstyrt med standard-lykter, og av dem var det ikke mange å velge mellom. Allerede i 1986 ble reglene endret der borte, og da fikk alle Golf og Jetta fronten vi kjenner som Jetta-front. Er du kreativ kan du bruke hovedlykter fra f.eks. en Japsebil (pickuper fra f.eks. Mazda, Toyota, Nissan da disse lyktene er av den samme standarden) og tilpasse frontstykket fra Golf eller Jetta, og dermed trenger du bare debn spesielle grillen fra 1985. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2006 4-5 lapper for frakt??Hmm, hvis vi allierer oss med tanke på frakt etc? om noen skulle over å hente bildeler type amcar du kjenner så kunne du slengt med noen fronter vet du, da betaler du bare moms osv på hele containeren .kamerat av meg henta komplett veilside kit til Honda s2000, kom på 14000, kjøpt det i norge med frakt sov hadde det kommet på 25-30000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 20, 2006 Prata ed ett par stk på vwvortex, får kjøpt nytt og brutk usa, ikke noe problem å finne. problemet er om du skal få sendt hele fronten til norge, tro meg det koster skjorta. Fikk sjekka opp mye frakt ble på og om jeg ikke husker feil snakker vi 4-5lapper i frakt Sjekk http://www.jetcarrier.com Her er det muligheter for å spare penger på frakt. Innenlandsfrakt i USA er ikke så veldig dyrt, og du kan sende inntil 70 kg for 295kroner. Har brukt det et par ganger, og syns det funker bra. Veldig greit for div firmaer i USA som ikke sender utenlands også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 25, 2006 Hva hjelper det med innenlands frakt når vi (halo) ikke bor i usa? er jo like langt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 25, 2006 Hva hjelper det med innenlands frakt når vi (halo) ikke bor i usa?er jo like langt da. hvis du leser, skjønner du sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 8, 2007 Ingen som har delenr på denne fronten vel? Fant delenr, men lampene har gått ut i 1994 så da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 8, 2007 Faktisk første gang jeg ser den fronten der, og må bare si, den fronten der var grom!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 8, 2007 Fant delenr, men lampene har gått ut i 1994 så da... Selve lykteinnsatsene er universale 5x7", og brukes på diverse eldre japsebiler f.eks. Nissan Pickup, Toyota Hilux og Mazda B2200/2600 pickup og mange flere. Du kan også få kjøpt dem som klarglass-lykter. Ikke utenkelig at hele lykteholderen fra en av de nevnte biler kan brukes i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 8, 2007 og da til en pris på 254kr + mva på veng.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2007 Hva hjelper det med innenlands frakt når vi (halo) ikke bor i usa?er jo like langt da. Formulerte meg sikkert litt feil... Prøvde å få fram at innenlandsfrakt i USA ikke er så dyrt... og hvis du sjekker linken jeg la ved finner du ut at dette firmaet sender fra en egen adresse du oppretter i usa, til Norge. Som jeg skrev kan du sende inntil 70kg for 295kr. Pluss da innenlandsfrakt i USA. Dvs: Personen/firmaet du kjøper deler av i USA, sender varene innenlands til adresse du oppretter i USA, så sender JetCarrier varene videre til deg derfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 9, 2007 Genialt å bruke jetcarrier. Denne fronten er nydeli på det rette stuket på G2. Gjelder bare å sette sammen de rette delene nå da, så har du en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 9, 2007 JetCarrier hørtes ikke så dumt ut. Men går det an å få tak i ny westy-grill i statene altså? Og så få tak i lyktene her til lands?(på veng??) Er killer den fronten der: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...