Anbefalte innlegg

vurderer å sette sportstoler i min a4: rolleyes er det noen som vet om noen rimelige å brae stoler. er det noen som har montert inn uorginale stoler i en a4 noen gang? hvordan gjøre det?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å sette sportstoler i min a4: rolleyes er det noen som vet om noen rimelige å brae stoler. er det noen som har montert inn uorginale stoler i en a4 noen gang? hvordan gjøre det?: klø :

 

Veldig mange som har gjort dette. Du skrur ut orginale stolene så monterer du inn understellet som passer til bilen og stolene du har kjøpt. Er egentlig bolt-on saker. Enkelte billigunderstell kan ha dårlig passform. MOMO og sparco understell er som regel ganske bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. tenkte jeg bare sku kjøpe stolene. det følger med universalt understell. skal prøve å bygge om understellet som er på orginal stolene. det gjør ingen ting at de blir ødelakt. stolene er skrot fra før av så. har funne stoler på http://www.bsbildeler.no x-racing. røde og sorte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.