Klar for en pubkveld?  

13 stemmer

1. 1. Klar for en pubkveld?

• Ja, dette MÅ jeg få med meg
    • Nei, får ikke lov/kan ikke

Anbefalte innlegg

Er det noen stemning for en pubkveld før jul? :venner:

Kom gjerne med forslag om dato og om hvor vi kan starte kvelden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er i julebordsesongen, så vil jeg foreslå i løpet av første halvdel av Desember.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne men tviler på at jeg finner en ledig helg :o Skal på julebord fredag 24. november og lørdag 2. desember.. Men blir det fredag 1. desember er jeg med : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres knall bra ut! kan tenkes det blir litt mye å holde orden på med juleåpent og julebord på jobben osv, men hva med i begynnelsen i januar?

hadde jo kanskje vært ålreit å starte på en av fridays`ene i oslo? muligheter for mat og drikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det hadde jo hvert koselig får se om jeg har råd da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja knall bra.... For meg passer det best i Desember.. Ikke første uken men fra 2 helgen i desember og utover ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår fredag 15 desember

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15. desember har vi julemøte i volleyball klubben : bh : Gratis fatøl og pizza er dessverre klart å foretrekke : flau : Men kunne vi sagt 16. desember hadde det passet meg med en liten reparasjonsbajer.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag er best for å ha to dager å komme seg på før jobb igjen, men begge dagene går greit for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit for meg begge dagene også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på lørdag 15 da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må vi prøve på! skal se hvordan det ligger ann med jobben, er jo tross alt midt i julestria :D

noen forslag til hvor vi kan gjøre dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært gøy å kunne vært med. men når man driver butikk og har attpåtil søndagsåpent i desember så går det dårlig. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på lørdag 15 da?

Nå ser jeg at topic har blitt endret til lørdag 16. desember så jeg er litt i tvil om hva det er som gjelder : klø : Fredag 15. er : gråter :: dum : for min del hvorimot lørdag 16. er : ja :: cool ::full::venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 des. er samme kvelden som Follo GL skal samles.. hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi ikke fler? Vi er jo over 800 medlemmer i Osloområdet, så kom igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes noen av det andre kjønn bør bli med også! har vært ute med bare gutta før, gjør ikke det igjen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal se at det helt sikkert dukker opp flere når vi fastsetter tid og sted ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi ikke fler? Vi er jo over 800 medlemmer i Osloområdet, så kom igjen ;)

Nei når dere tar det når jeg ikke er hjemme så kan du heller ikke forvente at folk kommer:evil: Jeg hadde heller ikke giddi å komme hvis jeg ikke kunne komme: klø : Nei men seriøst. Hadde vært drit kult med ny kveld på byen sammen med dere men denne gangen er jeg desverre bortreist: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å få blitt med, men er et sjansespill pga vanvittig mye å gjøre om dagen! har vi noen kvinnelige medlemmer forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å få blitt med, men er et sjansespill pga vanvittig mye å gjøre om dagen! har vi noen kvinnelige medlemmer forresten?

Synes noen av det andre kjønn bør bli med også! har vært ute med bare gutta før, gjør ikke det igjen... ;)

:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi så ille da? Kan da ikke huske å ha sett deg på noen av pubkveldene?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hun har vi ik..ikke sett. Men møt opp gutter og jenter for dette er en unik sjanse til å bli bedre kjent med hverandre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje hvis du blir litt lengere ut over kvelden enn vanlig Arne ;) (Jeg tar nok en tur innom begge "festgruppene" denne kvelden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.