#1 Skrevet November 16, 2006 Har et par Lorinser RSK4 som jeg skal pusse opp i vinter. Har bare et lite problem. Felgene er skrudde, og vet ikke hvor jeg skal få tak i bolter. Har ringt et par steder, men de får ikke lov av lorinser å selge det, pga. at TUV-godkjenningen gjelder ikke lenger hvis noen andre en Lorinser deler og monterer dem igjen. Å sende dem til tyskland for at de skal gjøre det, koster sikkert en formue. Felgene er 9*18, og det er 36bolter pr. felg. Noen som kan hjelper meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 Er nok stor sjanse for at det er enten BBS eller OZ som produserer disse felgene for Lorinser. Prøv å ta et bilde av selve skruene å legg det ut......OZ har ti-kant hode på sine felger mens BBS har tolv-kant mener jeg på. Du får skruer til begge merker på Ebay Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2006 Har skrudd ut en bolt nå. Lengde(hele bolten) - 35mm Lengde på gjenger - 22mm Tykkelse - 7mm Står RO TITAN på hode til bolten. Noen som vet om det er strekk bolter?? Eller om jeg kan bruke dem oppigjen? Bilder kommer senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 Har fått delt en felg, eller, har tatt ut sentret, tror ikke jeg kommer til å dele resten av felgen. Felg delt felg Lite bilde av bolten Fikk besøk av et lite hjelpe/forstyrre manskap Hmm Pimp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 Jeg var jaggu overrasket hvor lett vi fikk av senteret ass... jeg ser braaa trøtt ut på det bildet av meg inni felgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...