Anbefalte innlegg

Har et par Lorinser RSK4 som jeg skal pusse opp i vinter.

Har bare et lite problem. Felgene er skrudde, og vet ikke hvor jeg skal få tak i bolter. Har ringt et par steder, men de får ikke lov av lorinser å selge det, pga. at TUV-godkjenningen gjelder ikke lenger hvis noen andre en Lorinser deler og monterer dem igjen. Å sende dem til tyskland for at de skal gjøre det, koster sikkert en formue.

Felgene er 9*18, og det er 36bolter pr. felg. Noen som kan hjelper meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok stor sjanse for at det er enten BBS eller OZ som produserer disse felgene for Lorinser. Prøv å ta et bilde av selve skruene å legg det ut......OZ har ti-kant hode på sine felger mens BBS har tolv-kant mener jeg på. Du får skruer til begge merker på Ebay Tyskland :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrudd ut en bolt nå.

Lengde(hele bolten) - 35mm

Lengde på gjenger - 22mm

Tykkelse - 7mm

Står RO TITAN på hode til bolten.

Noen som vet om det er strekk bolter?? Eller om jeg kan bruke dem oppigjen?

Bilder kommer senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått delt en felg, eller, har tatt ut sentret, tror ikke jeg kommer til å dele resten av felgen.

Felg

CIMG5306.jpg

delt felg

CIMG5310.jpg

Lite bilde av bolten

CIMG5305.jpg

Fikk besøk av et lite hjelpe/forstyrre manskap

CIMG5311.jpg

CIMG5315.jpg

Hmm

CIMG5317.jpg

Pimp:)

CIMG5318.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var jaggu overrasket hvor lett vi fikk av senteret ass... jeg ser braaa trøtt ut på det bildet av meg inni felgen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.