#1 Skrevet November 16, 2006 Lurer på å skaffe meg en S6 4.2 95-97 modell,da savnet av noe som sparker fra er stort.(solgte s4 2.2 i høst til fordel for Pajero 87 mod: bh : ).Har noen noen tips om hva som er bra og dårlig med disse bilene.Eventuelle kostbare feller jeg ikke bør gå i osv.Hvor mye bruker de på mila?Automat er utelukket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 om du har hatt S4 så er det jo stort sett samme tingene du bør se etter. Smørbrødlista finner du jo om du gjør et forumsøk. lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2006 Feilene er som nevnt over akkurat de samme som med den s4 du hadde, eneste forskjellen er jo motoren. Vet at den V8`eren kan bruke litt olje. Men bruk søkefunksjonen øverst på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2006 Min 93 mod bruker 1 liter pr/mil på normal langkjøring. Når det gjelder småkjøring/kaldstart øker det gjerne opp til 1,3-1,4. Nå bruker min endel olje, men de nyere motorene er vist ikke så plaget med dette. Ellers så koster regreim bytte endel på disse maskinene. Fikk selv pris på 10800,- på møller, men det ble til at jeg bytta den selv, og da kom delene på ca 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2006 Takk å takk for tips..Ble ikke så veldig skremt av dette nei.Men det ser mest ut som om S6+ er tingen.Hadde jaggu vært noe å dratt noen runder på "Ringen" med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2006 Ja kan anbefale en S6+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...