#1 Skrevet November 16, 2006 Har problemer med girstanga. Hver gang jeg bytter gir å slepper clutchen så nøkker det i girstanga. Har byttet et motorfeste som jeg trodde kunne være problemet, men det var det ikke. Noen som vet hva problemet kan være. Takker å bukker for svar. Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 ville sjekket girkassefestene.. kan være slark i foringene der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2006 En orntlig tittel hadde sikkert hjulpet og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 hjalp det ikke og bytte motorfeste altså. Du får ta deg en tur bort til meg så kan vi ta en titt under på overføringene i forbindelse med giret, etter jeg kommer fra Johs Bjerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 Takk for hjelp. Kommer en tur til deg etterpå Ståle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...