#1 Skrevet November 16, 2006 Merket på min a4 1.8t i dag at bremsepedalen plutselig ble så hard? prøve bremset litt så kjentes den normal ut igjen. Men litt etterpå ble den slik igjen, virker nesten som om bremsekraftforsterkeren ikke virket? Noen som har vært borti noe slik på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 Nei ikke at den ble hard, men hadde en oppbremsing her i forrige uka da jeg skulle inn innkjørselen og da slo abs inn, men så plutselig låste hjulene seg og pedalen gikk rett i bottn! Har ikke vært slik siden.. Mener å huske noen som var plaget med noe hydrauliske greier på A4 b5.. Søk så finner du nok svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2006 Nei ikke at den ble hard, men hadde en oppbremsing her i forrige uka da jeg skulle inn innkjørselen og da slo abs inn, men så plutselig låste hjulene seg og pedalen gikk rett i bottn! Har ikke vært slik siden.. Mener å huske noen som var plaget med noe hydrauliske greier på A4 b5.. Søk så finner du nok svar.. ok, har søkt litt, men fant ikke noe aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2006 Sjekk vakuumslangene, de kan sprekke, og da vil pedal bli hard. Ved mistanke om at det er sprekk ett sted, kan du tape over, så kjenner du straks forskjellen. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2006 Sjekk vakuumslangene, de kan sprekke, og da vil pedal bli hard. Ved mistanke om at det er sprekk ett sted, kan du tape over, så kjenner du straks forskjellen. . Var ute og testet den nå, det virker som om pedalen blir normal bare jeg har kjørt litt, altså bare de første tråkk på pedalen den er hard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...