#1 Skrevet November 16, 2006 Mangler lys i belysninga på bryterene til bakrutevarmeren, el-speil-justeringa, samt nivåreguleringa av kjørelys.- Har kjøpt nye brytere, testa de ved å sette spenning på pinne 2 og 6 på bakrutevarmeren, og får da lys. Setter bryteren i bilen, NADA... ikke spenning i kontakta... De andre bryterene i dashen fungerer og lyser slik de skal. Funksjonen på bryterene det er snakk om er OK. Altså jeg har varme i bakruta, får justert nivået på kjørelysa og justert speila. Men mangler alikevel lys i bryterene. Noen som vet hvor disse bryterene henter strøm fra? Hvor finner jeg igjen andre enden av ledningen til disse? har lite lyst til å demontere hele dashbordet bare for noen lys. Om noen har tips, kom med dem... På forhånd takk! Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2006 Ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 Du er sikker på at pærene er iorden? Dekselet kan vippes av, der er det to pærer. De ryker etter kort tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2006 Hva betalte du for bryterne? Har selv en hel haug med brytere uten lys.. Har du sjekka ut muligheten for å bytte pærer ved å lodde inn nye? Lurte på å gjøre det selv, men lurer på om hele bryteren må kappes i filliebiter for å få inn ei ny pære.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 Du kan finne svaret her: http://20v.org/acclight.htm. Regn med å bruk litt tid, går dårlig hvis man prøver å gjøre det fort og bruke makt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 Du er sikker på at pærene er iorden? Dekselet kan vippes av, der er det to pærer. De ryker etter kort tid. Jeg har testa ved å sette strøm på bryteren på pinne 2 og 6. Da lyser det i bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2006 Hva betalte du for bryterne? Har selv en hel haug med brytere uten lys.. Har du sjekka ut muligheten for å bytte pærer ved å lodde inn nye? Lurte på å gjøre det selv, men lurer på om hele bryteren må kappes i filliebiter for å få inn ei ny pære.... Betalte en femtilapp for begge hos hugger'n. Målte pærene i dem før jeg kjøpte de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2006 Kan være dårlig kontakt i bryteren. Plukk den forsiktig fra hverandre og se om det ikke er noe irring på kontaktpunktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2006 Hva betalte du for bryterne? Har selv en hel haug med brytere uten lys.. Har du sjekka ut muligheten for å bytte pærer ved å lodde inn nye? Lurte på å gjøre det selv, men lurer på om hele bryteren må kappes i filliebiter for å få inn ei ny pære.... Det pleier bare og være og lodde inn 1,2W pærer... Har du hålt om det er noe strøm i kontakten du kobler til bryteren da? Og om det er jord eller + som mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2006 Som jeg skriver i første post, det er IKKE strøm i kontakta til bryteren. Bryterene er ikke defekte, derimot så er det tilførselen det er noe feil på. Hvor finner jeg igjen ledningene til disse bryterene slik at jeg kan begynne å måle meg frem til hvor bruddet er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...