#1 Skrevet November 16, 2006 Lurer litt på å kjøpe en slik , men er litt skeptisk på hvordan dette vil se ut. Er det noen som kan hjelpe med noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 Lurer litt på å kjøpe en slik , men er litt skeptisk på hvordan dette vil se ut. Er det noen som kan hjelpe med noen bilder? Det ser ikke bra ut, så er ikke vits å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2006 Det ser ikke bra ut, så er ikke vits å prøve Ser de er til salgs men har ikke sett en bil med slik grill, så da er detvel grunnen kansje: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 kjøp heller en s4 facelift eller en rs4 grill orginale.. NBS har slike og de koster ikke noe mer en de uten emblem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 Jeg har.....Og jeg er fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 Jeg har.....Og jeg er fornøyd:) Bilde? Edit: Der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2006 Jaja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2006 Syntes det var coolt jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2006 Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2006 ellers så kan du gjøre sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...