#1 Skrevet November 16, 2006 VACN Telemark Lokallag Referat fra styremøte Torsdag 16.11.06 Sted: Pizzahuset, Kjørbekk Tilstede: Jan Richard Hansen Heine Matre Christian Johnsen Geir Tony Strand Sakliste: 1. Valg - Hvor. - Når. 2. Året som var/er. - Hvordan var året. - Aktiviteten i lokallaget. - Div. 3. Julebord. - Er dette noe vi ønsker. 4. Hva skal skje siste lokallagsmøte. - Aktiviteter. 5. Generell aktivitet / hva kan gjøres bedre. - Hvordan - Hva har gått galt 6. Lokallagshjemmesiden - Hva kan gjøres med den for å få medlemmene til å bruke den? 7. Åpen runde. Referatet: 1. Valg. - Skien Bil - Datoen er satt til 17 Januar. 2. Året som var/er. - Vi mener at folk i lokallaget har dårlig innstilling, som derfor fremfører til lite aktivitet. Dette er ting som alle kan gjøre noe med, Bidra og møte opp på møter. 3. Julebord. - Vi snakket å kanskje flytte valget til en dag hvor vi kan kombinere valget med et julebord, hvor vi tar valget først og deretter drar på julebord. - Det vil også bli påmelding til julebord, hvor medlemmer eventuelt må betale ett lite forskudd. Grunnen er dersom medlemmer som er meldt på, og ikke kommer, så går pengene til klubbkassa. 4. Hva skjer i siste lokallagsmøte. - Da var det en mulighet å få til et møte hos en leverandør, hvor vi får litt info om produkter og muligens noen gode tilbud! 5. Generell aktivitet / hva kan gjøres bedre. - Få folk til å være med på forskjellige aktiviteter, komme med forslag selv til aktiviteter. 6. Lokallagshjemmesiden. - Vi vil prøve å få dere som er medlemmer til å bruke den mere aktivt, hvor vi kan få opp nyheter, eventuelle reklamer osv. - Ha en person i lokallaget som er Webansvarlig. 7. Åpen runde. - Vi i styret vil ha ett vintertreff i regi av lokallaget, hvor det blir banekjøring og eventuell overnatting. Dette vil Heine komme med mere info om etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2006 så bra ut dette Jan R, mye enn kan jobbe med her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 dette høres bra ut: smil : men et lite spørsmål. kanskje rart men har dere med deres bedre halvdel på sånne treff å sånt? (hu her hjemme er vill etter biler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2006 Bra at det kom referat! Om heine skulle trenge hjelp med organisering av et lite vintertreff kan jeg stille meg til disposisjon og hjelpe til og få dette gjennomført. Ellers er jeg enig i masse som blir skrivd her. mye dårlig innsats av lokallagsmedlemene og ikke være mer aktive på ting som blir foreslått og gjennomføre. Leit, men sånn er det blitt. Håper vi har et bedre år og komme inn i med bedre respons i sin helhet på tråder som blir startet på lokallaget sine sider. MVH Lars Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 dette høres bra ut: smil : men et lite spørsmål. kanskje rart men har dere med deres bedre halvdel på sånne treff å sånt? (hu her hjemme er vill etter biler) Det hadde vært hyggelig om det var flere jenter på slike treff og lokallagsmøter. Det er ikke mange jentene med nå (om det er noen i det hele tatt da: klø : ...), så da blir det til at jeg også blir hjemme. Det er ikke så veldig kult å være eneste "jente bil-idiot" blandt alle gutta.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 Banekjøring? Me like! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2006 Det hadde vært hyggelig om det var flere jenter på slike treff og lokallagsmøter.Det er ikke mange jentene med nå (om det er noen i det hele tatt da: klø : ...), så da blir det til at jeg også blir hjemme. Det er ikke så veldig kult å være eneste "jente bil-idiot" blandt alle gutta.... Er værtfall ei jente som har vært der en gang iblandt! Hva het nå hu igjen da, Lena tror jeg det var. Golf 1 cab. driver. men altså, Send da en PM til hu Lena da vettu også kan dere kanksje avtale at begge kommer på neste lokallagsmøte el. noe sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2006 Jepp, er Lena, hu pleier å være der. Og jeg tar jo med meg dama mi innimellom. og andre gjør jo det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2006 Christian er også med å arrangerer vintertreff, men du er hjertelig velkomen til å hjelpe oss Jan Erik! Jeg sender deg mail etterhvert som ting skjer og jeg trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2006 oki da bir nok dama med meg når jeg dukker opp å forresten bestilt edelstahl effektanlegg til golfen idag: rock : rustfritt 2,5":rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2006 Høres bra ut! Det hadde vært morro om det kom flere jenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2006 Høres bra ut! Det hadde vært morro om det kom flere jenter. Men som sagt, du kommer ikke fordi det ikke er flere jenter. Kanskje resten av jentegjengen tenker det samme, ett sted må det jo starte. Så håper at du og resten av jentene vi har i lokallaget møter opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...