Anbefalte innlegg

Litt mer OT:

Fredrik: tenkte ikke på deg med kommentaren min om porting. Vet du har kontakt med folk som kan dette :)

Hehe, enda mer off-topic... ble ikke fornærma...men det er jo delte meninger om dette også, som det meste annet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, enda mer off-topic... ble ikke fornærma...men det er jo delte meninger om dette også, som det meste annet..

NOK OT!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skaffer via jobben hvis du vil:)

Jeg vil!: smil : Har sendt deg pm om delene!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig å bytte ventiltetninger? Er det noen spesiell fremgangsmåte når man monterer dem igjen? Noe spesielt å passe på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig å bytte ventiltetninger? Er det noen spesiell fremgangsmåte når man monterer dem igjen? Noe spesielt å passe på?

Det er mulig å ødelegge gummileppe på pakning, og det er mulig å ikke tre tetningen helt ned på styringen hvis pakning og styring er tørr og du ikke har egnet reskap til å trykke den godt ned.

Sett i ventil først. Deretter påføringshylsen fra toppen, bra med olje på påføring/ventil/toppen av ventilstyring/inni pakning. Pakning tres nedpå og presses godt ned på styring med dertil egnet verktøy/hylse (som ikke skader gummi og som gjør at du får presset den godt ned med håndmakt). Uten påføringshylse kan toppen av ventil skjære i gummi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.