#26 Skrevet November 22, 2006 Litt mer OT:Fredrik: tenkte ikke på deg med kommentaren min om porting. Vet du har kontakt med folk som kan dette Hehe, enda mer off-topic... ble ikke fornærma...men det er jo delte meninger om dette også, som det meste annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 22, 2006 Hehe, enda mer off-topic... ble ikke fornærma...men det er jo delte meninger om dette også, som det meste annet.. NOK OT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 24, 2006 Jeg skaffer via jobben hvis du vil:) Jeg vil! Har sendt deg pm om delene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 2, 2007 Er det vanskelig å bytte ventiltetninger? Er det noen spesiell fremgangsmåte når man monterer dem igjen? Noe spesielt å passe på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 2, 2007 Er det vanskelig å bytte ventiltetninger? Er det noen spesiell fremgangsmåte når man monterer dem igjen? Noe spesielt å passe på? Det er mulig å ødelegge gummileppe på pakning, og det er mulig å ikke tre tetningen helt ned på styringen hvis pakning og styring er tørr og du ikke har egnet reskap til å trykke den godt ned. Sett i ventil først. Deretter påføringshylsen fra toppen, bra med olje på påføring/ventil/toppen av ventilstyring/inni pakning. Pakning tres nedpå og presses godt ned på styring med dertil egnet verktøy/hylse (som ikke skader gummi og som gjør at du får presset den godt ned med håndmakt). Uten påføringshylse kan toppen av ventil skjære i gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...