Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurte på om noen har erfaring med de trelistene i disse bilene?

Skulle gjerne hatt de sort.Har noen av dere lakket dette?Og hvordan sitter disse listene?klips eller limt på.

 

Skrik ut om noen evnt har sorte detaljer å selge.Trenger alt fra dører til midtkonsoll og den delen på hanskerommet på passasjer siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det lurer jeg på og....evt om det kan byttes ut i noe bedre en tre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den tristeste typen treverk i bilen min og byttet til dette : :)

Carbon1.jpg

Carbon2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt fra Ungarn og måtte tilpasses litt, men ikke noe problem.

Et par bilder til:

Carbon3.jpg

Carbon4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor fikk du tak i disse... pris?? jeg må ha til min audi 100 c4.... må bare må ha....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må skru av dør trekkene. så er det noen " tapper " som du må presse ut bak i fra. og når du skal ha di på igjen så trenger du ikke og skru av dør treket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen av dere lakket dette?

 

Mange som har lakkert disse. Noen gjør det selv med sprayboks, andre leverer dem til et lakkeringsverksted. Uansett er det ikke noe problem å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta de ut med noen lister i skinn. Ligger noen på ebay avogtil. :) Var selv inne på tanken å kle trelistene inn i skinn eller skai.. Lakk tror jeg ikke blir like pent. De sitter med skiver som er 'presset' på. Du ser det med en gang du tar av dørpanelene. Lett å ta av, men vær forsiktig så du ikke ødelegger de, da får du de ikke på igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "skinn" lister å selge. Dashbord og dører

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor fikk du tak i disse... pris?? jeg må ha til min audi 100 c4.... må bare må ha....

 

Kjøpt fra Ungarn. Kostet 300 dollar, men finnes foreløpig kun til type 89 Coupe / Cab dessverre.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen gi meg kontaktinfo til han ungareren? Jeg vil ha slik lister om jeg så må spise min egen hatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ekke den eneste, må vel være mulig og få til noe gruppekjøp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.