#1 Skrevet November 17, 2006 Hehe... Må bare le mens jeg skriver denne tråden... Mitt spørsmål er hvilken type pære det er i fjernlys på A6 4B? Jeg er på jobb, og har ikke mulighet til å sjekke det for øyeblikket. Har jeg mulighet, glemmer jeg det bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2006 Jeg går ut ifra at det er H7, det er det iallefall på min, men det er 2002 facelift. Det er iallefall rart om det ikke er H7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2006 Takk skal du ha. Det var det jeg trodde, men måtte være sikker. Har planer om å bygge om til Bi-xenon, og da er det greit å skaffe riktig type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2006 Forresten: når jeg skal bygge om til bi-xenon, er det bare å skaffe et vanlig H7-sett, 35w (eller hva det nå er), som er til "vanlig" konvertering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2006 Ja, du kobler vel til det nye ledningssettet på fjernlys ledningene bare, så er det vel bare tut og kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 God plan: smil : Takker så mye til deg (med go`bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2006 Jeg vet ikke hvor lurt det er å bruke xenon kit på fjernlys (kom til å tenke på det nå). Da disse på bil med to h7 lamper blir slukket helt og tent hver gang du dimmer fjernlysa. Ville tro at ballasten ikke tåler det i lengden, og xenon lysa skal jo varme seg opp litt før de får full effekt. Grunnen til at bi-xenon bruker H4 er vel for at da er det et spjelt som hindrer at det lyser fullt lys når nerlysa er på. H4 lampa lyser jo hele tiden, så den blir jo ikke utsatt for det problemet. Noen andre her som har prøvd dette kanskje? eller vet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2006 Hm... Dumt... Håper noen kan svare på dette...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg vet ikke hvor lurt det er å bruke xenon kit på fjernlys (kom til å tenke på det nå). Da disse på bil med to h7 lamper blir slukket helt og tent hver gang du dimmer fjernlysa. Ville tro at ballasten ikke tåler det i lengden, og xenon lysa skal jo varme seg opp litt før de får full effekt.Grunnen til at bi-xenon bruker H4 er vel for at da er det et spjelt som hindrer at det lyser fullt lys når nerlysa er på. H4 lampa lyser jo hele tiden, så den blir jo ikke utsatt for det problemet. Noen andre her som har prøvd dette kanskje? eller vet det? Det funker hvertfall fint med xenon ekstralys, så jeg ser ingen grunn til at ikke det skulle fungere like godt med ettermonteringskit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor ikke bare montere xenon-match pærer fra hohen ??? Det har jeg gjort på min , og det ble meget bra ... og mye billigere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...