#1 Skrevet November 17, 2006 Hehehe, festeligt bilde =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2006 Hehehe, festeligt bilde =) nesten like fotogen som Eskild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2006 Og her sover samme person på VCAN Nordvest 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2006 nesten like fotogen som Eskild Men bare nesten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2006 For dere som ikke vet at Eskild er fotogen så legger jeg ved et par bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2006 Eskild er da i det minste våken da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2006 Fullt ut enig med deg der Bjørn Even! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2006 På det første bilde så var han vel strengt tatt ikke våken...... Det er nemmelig slik Eskild ser ut når han sover. Ref : "onkel terje" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2006 Jaja, når vi først er inne på det med bilder, det dukket opp et bilde på skjermen her om dagen... Det var vel et program på tv for en tid tilbake siden som het noe slikt som "Du skal høre mye"...men man skal jaggu meg se mye også før man blir blind Rosa er visst in' for tiden etterom det sies 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2006 uhg!!! Faller ikke dette under "sensur vedtektene" til VACN ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2006 Har ikke en slik en du da Helge?? Synes jeg har hørt noen rykter om det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2006 Har ikke en slik en du da Helge?? Synes jeg har hørt noen rykter om det jeg Du ligg å spionere på Helge du:nana: GRIS!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 8, 2006 Som man ser på vedlagt bilde, så er det jo helt klart at Helge har et lurt blikk, og har derfor mest sannsynlig noe å skjule for oss. Jeg har i lengre tid prøvd å få han til å innrømme hva det er han skjuler ...uten å lykkes... men nå kan det altså se ut som om Rune har funnet ut av det. Vi snakker ikke høyt om hvilken måte han fant det ut på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2006 Hey! Du i den sorte Audien..... Ligg unna vinuene mine. Forøvrig aner jeg ikke hva dere snakker om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2006 Hehe.....men du avkreftet ikke eierskapet av den rosa dressen........"den som tier......" Hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 11, 2006 Tror kanskje Rune har et poeng der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 12, 2006 Tror kanskje Rune har et poeng der:p Okay, dere ba om det. Men men..... ....here goes.... .... Jeg Helge Fredriksen kan herved avkrefte bruk av Rosa pysjamas. Jeg bruker heller abulutt INGEN andre klær/plagg tekstiler på kroppen ved soving. Jeg kjører "clean style".... Altså naken. Forøvrig er jeg ett syn, kun verdig guder om morgenen. Se for dere det nå dere legger hodet på puta i natt. Sov godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 12, 2006 Skal sove godt å drømme søtt om deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 15, 2006 Skal sove godt å drømme søtt om deg Usja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 15, 2006 Jeg bruker heller abulutt INGEN andre klær/plagg tekstiler på kroppen ved soving. Jeg kjører "clean style".... Altså naken. Forøvrig er jeg ett syn, kun verdig guder om morgenen. Se for dere det nå dere legger hodet på puta i natt. Sov godt. ******HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP******************** Skjelver bare ved tanken på at et slik syn skulle forvirre seg inn i hodet mitt i søvne.....og til alle der ute som lurer på hvor marerittene i fremtiden kommer fra, så er det Helge sin skyld!! WÆÆÆÆÆÆÆÆÆ........Bare tanken gjør meg mørkredd: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 15, 2006 Hehe, er heldigvis noen som er verre enn Helge:) Han her f.eks er en typisk Honda kjører:p Og ja, det er en p-kaill: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 15, 2006 Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 17, 2006 å-hooooi: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...