Anbefalte innlegg

I svarte helv... så den gikk da.Hvor mye gamp har den karen å rutte med?

 

Lurer på hvor mangen dekk skift det går på ei helg med slik kjøring.....rått!!!

 

S2'en blir el. bil i forhold....må ha mer gamp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I svarte helv... så den gikk da.Hvor mye gamp har den karen å rutte med?

 

Lurer på hvor mangen dekk skift det går på ei helg med slik kjøring.....rått!!!

 

S2'en blir el. bil i forhold....må ha mer gamp...

 

tror m5'n har 314hk orginalt, men denne har noe i overkant av 380hk! Den har også bare bakhjulsdrift noe som gjør at den spinner ganske lett selv med 314hk. så 380 hk eller mere tror jeg ikke er så urealistisk!

 

Ganske så villt ja!

 

Hvis du tar en titt på begynnelsen av filmen så kanskje du får litt mer info?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk om denne:

m5motor8.jpg

Så ble den sist bremset til 1129hk / 1130nm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he,

sjønte det var noe fælt ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror m5'n har 314hk orginalt, men denne har noe i overkant av 380hk! Den har også bare bakhjulsdrift noe som gjør at den spinner ganske lett selv med 314hk. så 380 hk eller mere tror jeg ikke er så urealistisk!

 

Ganske så villt ja!

 

Hvis du tar en titt på begynnelsen av filmen så kanskje du får litt mer info?

 

Tror den kanskje har litt mer en 380hk ja. BMW M5 E34 3,8 - 1129hk / 1130nm: eek :

 

http://vsmotor.no/bilder.html

 

De har jo bygd en til som går helt greit:)

BMW M3 som E36 3,9 - 1422hk / 1610nm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge går denne motoren med over 1400 hk da.....? Tror ikke dem som bruker den tenker på om intervallet for oljeskift er 15 tkm eller 10 tkm... Er du heldig så går den noen timer.. Den andre M5´en så jeg på gardermoen i fjor, og da havnet bunnpanna nedi asfalten pga. veiva oxo var på vei ut.. Mange kan lage motor med mye hk, men å bygge en holdbar motor med masse hk. er en større utfordring..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den kanskje har litt mer en 380hk ja. BMW M5 E34 3,8 - 1129hk / 1130nm: eek :

 

hehe, var kun ment som spøk fra min side. ;)

Skal vel noe mer til enn bare 380hk for å få begge bakhjula til å slippe løs samt produsere mere blå-røyk enn et gammelt damplokomotiv, nedover hele langstrekka på Rudskogen!

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge går denne motoren med over 1400 hk da.....? Tror ikke dem som bruker den tenker på om intervallet for oljeskift er 15 tkm eller 10 tkm... Er du heldig så går den noen timer.. Den andre M5´en så jeg på gardermoen i fjor, og da havnet bunnpanna nedi asfalten pga. veiva oxo var på vei ut.. Mange kan lage motor med mye hk, men å bygge en holdbar motor med masse hk. er en større utfordring..;)

Tror egentlig at V.S. vet hva han gjør: rolleyes Et havari kan jo skje med selv den beste?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge går denne motoren med over 1400 hk da.....? Tror ikke dem som bruker den tenker på om intervallet for oljeskift er 15 tkm eller 10 tkm... Er du heldig så går den noen timer.. Den andre M5´en så jeg på gardermoen i fjor, og da havnet bunnpanna nedi asfalten pga. veiva oxo var på vei ut.. Mange kan lage motor med mye hk, men å bygge en holdbar motor med masse hk. er en større utfordring..;)

 

En fullblods dragmotor går ikke noen timer, det er alt for lenge. Når det er snakk om å få skikkelig fart i en sånn motor er dem nødt til å fylle blokkene med en slags betong for at det ikke skal revne. Den blokka VS kjører med i M3'n er helt full av betong, mens den før det, den som røyk, var bare halvfull...:)

 

Og ja, VS veit hva han gjør når han lager motor, er nok liten tvil om det..:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ja, VS veit hva han gjør når han lager motor, er nok liten tvil om det..:tilber:

Var det jeg trodde og håpet på!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at V.S motor kan sakene sine, det har jeg aldri vært i tvil om. Det jeg mente er vel at ordet gatebil om en slik bil er litt å dra strikken vel langt. Tror ikke jeg hadde lagt ut på noen rundreise med en slik bil...

Sånn sett kan du jo ta en vanlig gatebil (am-car) putte nedi en top-fuel-motor og kalle den en gatebil bare fordi den har skilter på.. skjønner..;) Motoren holder jo maks noen sekunder før den må overhales..

 

Blir vel litt som Golfen til Dahlback. De gangene jeg så den bilen så gikk den kun få sekunder om gangen, da går det liksom ikke an å si følgene.. "han har bare 500 hk, Dahlback har ca. 1000 hk.. " Den bilen med 500 hk kan du sikkert kjøre til butikken med og bruke daglig (selv om den sikkert ikke går 500 tkm) , det med x antall tkm er vanligvis ikke noe tema på en 1000 hk + motor.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.